5-і класи















20 квітня  
Матеріал для дистанційного навчання

Тема : Перспектива.Малювання перспективи вулиці

Завдання 
1.Переглянути відео
2.Намалювати перспективу вулиці за зразком






1 квітня 
Матеріал до контрольної роботи  для учнів сімейної форми навчання





















27 листопада


Тема:Матеріал до контрольної роботи для учнів сімейної форми навчання



— Пейзаж (від франц. Paysage, від pays — «країна» або «місце­вість») — жанр образотворчого мистецтва, у якому основним пред­метом зображення є дика або певною мірою перетворена людиною природа.

Виникненням такого жанру образотворчого мистецтва ми завдячуємо художникам Китаю. Саме там художники вперше поча­ли зображати у своїх роботах тільки гори та ріки, красу навколиш­нього світу. Тоді як в інших країнах пейзаж був тільки складовою картини. Його елементи є навіть у іконописі.

Сьогодні, відвідуючи зали художніх музеїв, ми можемо побачи­ти чарівні пейзажі, написані як закордонними, так і українськими художниками.

- А в нас в Україні також є художники, які малюють пейзажі.

2. Ознайомлення з творами мистецтва

— Усі художники поділяють пейзажі на певні види. Ознайомимося з цими видами!


Морський пейзаж — це картини із зображенням моря. Видат­ний художник-пейзажист, який писав море у будь-яких його про­явах,— Іван Костянтинович Айвазовський. Він народився у Криму, у Феодосії, та провів усе своє дитинство біля хвиль — ласкавих та бурхливих, каламутних та прозорих. Хлопчиком сидячи на бере­зі, він вбирав і запам’ятовував усе, що бачив, маючи чудову пам’ять художник.

Іншим різновидом пейзажу є гірський пейзаж, який розкриває красоту та могутність гір. Зараз ми розглянемо деякі з робіт видат­ного закарпатського художника Йосипа Йосиповича Бокшая, який із великою любов’ю змальовував свій рідний край («Озеро в горах», «Отара на полонині», «На перевалі», «Ужгородська гребля», «Сине­вир» та ін.).

Сільський пейзаж — пейзаж, який оспівує безкраї поля, сіль­ські краєвиди з хатинками. Саме такі пейзажі приваблювали Сергія Івановича Васильківського.

 «Залишки віковічного лісу», «Ловлять снігура», «Коробів хутір», «Весна в Україні». За своє життя С.І.Васильківський створив приблизно 3000 картин.

Існує ще такий різновид пейзажу, як міський пейзаж, який роз­повідає про життя міста. Міський пейзаж отримав своє втілення у роботах таких відомих французьких художників-імпресіоністів, як Каміль Піссарро («Краєвид.Руан», «Площа французького театру»), Клод Моне («Собор в Руані», «Бульвар Капуцинок»). Після чого почався пошук найкращих колірних рішень, способів відобра­ження, можливості якомога точніше зобразити «тремтіння атмосфери», притаманне містам.

Але який би пейзаж не змальовували художники, вони завжди дотримуються певних правил. Зверніть увагу на їхні роботи. Пред­мети, що знаходяться ближче до нас, розташовуються на першому (передньому) плані картини і частково загороджують предмети дру­гого та третього планів. Усі зображення першого плану детальніше промальовують — на відміну від предметів, розташованих на інших планах картини. Запам’ятайте це! 


 




31 жовтня  
Матеріал для дистанційників
Тема: Природні форми.Листя

Завдання
1.Переглянути відео
2.Намалювати листя різної форми




5жовтня Завдання для дистанційників
Тема : Пейзаж , його види

1.Переглянути відео
2Намалювати пейзаж (осінній або міський)
РОБОТИ НАДСИЛАТИ КЛАСНИМ КЕРІВНИКАМ 










1 березня

Для дистанційників . Малювання  тварин









17 листопада 5д клас https://meet.google.com/rtq-xzrw-iec

12 листопада для 5Б кл.
Тема: Малюємо гілку з листям

Завдання
1.Переглянути відео.
2.Намалювати гілку калини

121212






29 жовтня для 5в,5а кл.

Тема: Малюємо музику
Завдання
1.Переглянути відео
2.Намалювати малюнок за переглянутими зразками












20 жовтня  5Г кл.
Тема: Осіння композиція

Композиція-це два чи кілька предметів, обєднаних однією думкою.
Для створення осінньої композиції  доцільно використовувати різні кольори - теплі і холодні.
Теплі кольори - це червоний, жовтий, помаранчевий.
Холодні - синій, фіолетовий, білий.

Завдання: намалювати композицію з осіннього листя.


5в клас 18 жовтняhttps://meet.google.com/jtu-niir-pqu
5а клас 18 жовтняhttps://meet.google.com/xgj-pqaz-kni
15 жовтня для 5Д кл.
-
Тема: Малюємо емоції
Завдання 
1.Переглянути відео




2. Намалювати малюнок за зразком




14 жовтня 5д класhttps://meet.google.com/ggn-vxej-giy

11жовтня 5а класhttps://meet.google.com/eop-yswm-bfp
11 жовтня для 5А і 5В кл.
8 жовтня для 5Д кл.
Тема: Відеоурок ."Натюрморт"

1.Переглянути відео



2.Намалювати натюрморт за зразком


https://meet.google.com/bcw-zjvt-qdd6жовтня 5г клас

https://meet.google.com/rrx-iqyc-mwg6жовтня 5дклас
5 ЖОВТНЯ 5Б КЛ
1 жовтня для 5б кл.https://meet.google.com/rue-judh-kuy




Тема: Орнамент, його види.
5ЖОВТНЯ 5Б КЛАС
1.Переглянути відеоурок

2.Створити (намалювати) власний орнамент



24 вересня для 5А,5В кл.
Тема: Малювання об`ємних фігур: конусу, циліндру, кулі.

Завдання 

1.Перегляньте відео про плоскі і об`ємні фігури.





2.Як малювати об`ємні фігури? (Перегляньте відео)




3.Намалюйте кулю, циліндр, конус.

22 вересня для 5г кл. https://meet.google.com/aaj-cehc-xwt



5б клас 20 вересня https://meet.google.com/wzz-mazu-kjm                         
    9вересня 5д клас  https://meet.google.com/mah-aytw-vhb                                                          


 вересня для 5г 




8 вересня5 в клас https://meet.google.com/xzb-gbcq-idc


8 вересня для 5а кл.https://meet.google.com/hwk-cuqd-hjz


27 травня 5Г і 5А кл.

Тема: Зображення людини у русі.

                                              План

1.Найбільші суглоби в тілі людини.

 


 2.Механіка руху людини.

3."Золоте правило": пропорції тіла людини при русі не змінюються.

Завдання: розглянути відео з зображенням футбольного матчу чи боксерського поєдинку, спостерігати, як рухаються спортсмени, як працюють їхні  суглоби та м`язи.

       Намалювати людину у русі ( яка йде чи біжить) , використавши поради у відео та на малюнках









5а клас 20 травняhttps://meet.google.com/zza-ghqm-hzs

5г клас 20 травня https://meet.google.com/zza-ghqm-hzs






5б клас 17травня https://meet.google.com/xsv-dicg-sow

Тема: Природні форми. Малювання тварин.

План

1.Різноманітність форм тварин (ссавців).Загальне і спільне у їх будові.

2.Геометричні форми у зображення тіла тварини (ссавця).Форми пласкі і об`ємні.

3.Як намалювати тварину?
Кроки виконання малюнку:
-уважно розглянути тіло тварини ( в природі, на фото , на картинці)
-виділити геометричні форми, з яких складається тіло тварини
-намалювати тварину  












5д клас 17 травня https://meet.google.com/trw-ugqx-gfr


10 травня для 5Д і 5Бкл.
Тема: Квіти весняні - кращі назавжди


1. Флористика - це розділ образотворчого мистецтва, який займається зображенням рослин і квітів.
   2.Флористика - це вид мистецтва створення композицій з квітів  і рослин.                                 

Завдання: розглянути роботи художника А.Дюрера, що подані нижче.                      

















26 квітня і 3 травня квітня для 5Д і 5Б кл.
27 квітня  і 5 травня для 5В кл.
28 квітня  і 6 травня для 5Г і 5А кл.

Тема : Видатні художники. Імпресіоністи 19 ст. Поль Гоген.
( тема розрахована на 2 уроки)

План
1.Зародження імпресіонізму як напрямку .К.Моне "Враження.Схід сонця"
2.Поняття форми і змісту.
3.Особливості творчості Поля Гогена.
 
Завдання 
1.Перегянути відео

кл






2. Познайомитись з роботами художників - імпресіоністів.


К.Моне "Враження.Схід сонця"


П.Гоген "Пейзаж з павлинами"

3.Намалювати і здати малюнок (акція  "Мамо,  я бачу війну!")




22 квітня для 5Г і 5А кл.

Тема:"Видатні художники. Вінсент Ван Гог"

Завдання
Переглянути відео.Познайомитись з картинами Ван Гога







Ван Гог "Доріжка в громадському саду"





Ван  Гог "Зоряне небо"
https://meet.google.com/nje-ygft-haa21квітня 5в клас

19квітня 5б клас
19 квітня для 5Д кл.https://meet.google.com/kdt-znrq-fvu

https://meet.google.com/atz-fgcm-dtm 14 квітня 5в клас 


12 квітня  для 5Д і 5Б кл.
14 квітня для 5В кл.
15 квітня для 5А і 5г кл.

21 квітня для 5в кл.https://meet.google.com/nje-ygft-haa

Тема:"Видатні художники. Леонардо да Вінчі"

План
1.Життя і творчість Леонардо да Вінчі
2."Мона Ліза" і "Таємна  вечеря" - шедеври світового живопису
3.Культура італійського Відродження
4.Техніка   "сфумато"

Завдання 
1Переглянути відеофільм
2.Намалювати малюнки в стилі італійського Відродження




Цікаві факти про картину "Мона Ліза"

«Мона Ліза», вона ж «Джоконда» — картина Леонардо да Вінчі, знаходиться в Луврі (Париж, Франція), одна з найвідоміших шедеврів живопису в світі.

1. Повна назва – Портрет пані Лізи дель Джокондо (італ. Ritratto di Monna Lisa del Giocondo)
2. Картина, вважається, є портретом Лізи Герардіні, дружини торговця шовком з Флоренції Франческо дель Джокондо. Написана близько 1503-1505 року.
3. В даний момент картина виставлена ​​в Луврі. За охоронну систему віддали 7000000 доларів. Тут і куленепробивне скло і сучасна складна сигналізація. А спеціально створений мікроклімат не дасть зіпсуватися полотну.
4. За всю історію свого знаходження в Луврі картина не разу всерйоз не постраждала від рук вандалів, хоча її намагалися пошкодити кислотою, каменем, глиняною чашкою і розпорошеною фарбою.
5. Експерти встановили, що дана картина, Мона Ліза, перероблялася два рази. Також було встановлено що перші дві версії були набагато яскравіше.
6. «Мона Ліза» – це картина, яку найчастіше копіюють.

7. Як відомо, картина безцінна. Єдина ціна, яку можна назвати, так це сума страховки цієї картини. Вартість страховки – 3 млрд доларів !!!

Крадіжка картини Мона Ліза
21 серпня 1911 картина була викрадена працівником Лувру. Пошуки поліції не принесли результату. Були закриті кордони країни, музейна адміністрація була звільнена. Поет Гійом Аполлінер і Пабло Пікассо перебували під підозрою.

Картину знайшли тільки через два роки в Італії – причому виною тому був сам злодій, який хотів продати картину за оголошенням в газеті  директору галереї Уффіці. Як повідомив злодій він хотів повернути картину на батьківщину. Злодія, з одного боку, хвалили за італійський патріотизм, з іншого – дали йому невеликий термін у в’язниці. Зрештою, 4 січня 1914 картина (після виставок по італійським містам) повернулася до Парижа.




7 квітня для 5а кл.https://meet.google.com/atk-ixes-hnn
7квітня для 5г кл.https://meet.google.com/utw-fyft-ymq
5 квітня для 5б кл.https://meet.google.com/bse-ywwq-kzg

5 квітня для 5Д кл.  https://meet.google.com/nxd-vrhc-dbx

Урок 5 квітня для 5Д і 5Б кл.
Урок 7 квітня для 5в кл.
Урок 8 квітня для 5А і 5Г кл.

Тема: Віртуальна подорож до музею.

Що таке музей? За давньогрецькою міфологією - це палац, де мешкають музи, богині, що покровительствували мистецтву, надихали митців.В наш час - це місце зберігання шедеврів мистецтва.
Найдавніший музей  - це Олександрійська біліотека у Єгипті.
Найвідоміші музеї світу: Лувр (Париж), Британський музей (Лондон), Музей Ватікану.

Завдання 1.
Переглянь відео, щоб дізнатись про найвідоміші музеї світу


Завдання 2
Якщо хочеш дізнатись про Музей сала , переглянь це відео



ДЗ.Намалювати малюнок за враженнями "відвіданих" музеїв.



31 березня для 5в кл.      https://meet.google.com/por-ziqm-sau
Урок 29 березня для 5Д і 5Б кл.
Урок 31 березня для 5В кл.
Урок 1 квітня для 5Г і 5А кл.

Тема:Передавання емоцій."Малюємо музику".


1.Що таке емоції?



2.Вчимося розрізняти емоції. 
Поставте до кожної картинки відповідний номер емоції.




3.Прослухайте музичні твори
 М.Огінський  "Полонез"("Прощання з батьківщиною").



Р.Вагнер "Політ валькірій"
( у міфології: валькірії - це войовничі дівчата)


4.За мотивами вашого сприйняття прослуханих творів намалювати малюнок.




22 березня для 5 Б кл. https://meet.google.com/pzy-besr-nmu


22 березня  для 5Д кл.  https://meet.google.com/zez-uazd-ehy

5Д і  5Б кл. урок 22 березня
5В кл. урок 24 березня
5Г і 5А кл. урок 25 березня

Тема:Графіка. Подорож з мапою.

1.Географічні карти в стародавні часи були справжніми витворами мистецтва.Крім нових земель, морів, островів на них зображували морських страховищ, кораблі, міфічних  істот.
Роздивіться зразки давніх карт:


   
                                                     Це карта України 16 -17 ст.


Це карти Птолемея 1482р.



Це середньовічна карта

ДЗ.Уявіть себе стародавнім моряком, який відкрив невідомий острів. Намалюйте мапу цього острова і прикрасьте її декоративними зображеннями




18 березня для 5А кл.


18 березня для 5Д кл.  https://meet.google.com/wmg-nefj-hdt

17 березня для 5в кл.https://meet.google.com/wms-qxqk-jmd

16 березня посилання для 5Б кл.https://meet.google.com/jzp-xnki-uri


16 березня посилання для 5Д кл.https://meet.google.com/quh-mjpb-svo


Добрий день, діти. Сподіваюсь, що ви всі здорові.

Тема уроку: Шрифти.Графіка.

для 5В кл. це уроки на 10 і 17 березня
Для 5Г і 5Акл. це уроки на 11 і 18 березня
Для 5Д і 5Б кл.  це уроки на 15 і 22березня

Маємо з`ясувати наступні питання :

1.Що таке шрифти, їх види.

2.Що таке графіті та їх види.

Завдання : знайти зразки  шрифтів та графіті та  намалювати їх.

Для засвоєння навчального матеріалу перегляньте відео:
















для 5Б класу   https://meet.google.com/buf-bgyy-jpf


для 5Д класу  https://meet.google.com/ywp-ayzd-pbk


Урок 8 лютого   5Д  і 5Б  клас
Урок 10 лютого 5В клас
Урок 11 лютого 5Г і  5А клас


Тема: Петриківський розпис."Диво- птах"

План
1.Поняття про стилізацію.
2.Декоративна композиція.
3.Декоративно - стилізований образ.


Стилізація - це свідоме наслідуванні прикмет якогось стилю.
Декор - сукупність елементів зовнішнього оформлення.
Декоративно - стилізований образ - створення художнього образу шляхом поєднання декору і стилізації


Завдання
1.Переглянути відео про техніку малювання птахів з елементами петриківського розпису.


2.Розглянути ілюстрації петриківських птахів.





3.Намалювати диво - птаха.


https://meet.google.com/aaz-xaee-eqme-eqm для 5А класу

https://meet.google.com/bix-yxca-pgx для 5Г класу.


Урок 1 лютого      5Б і 5Д клас 
        4 лютого     5А і  5В,5Г клас

Тема: Декоративно - ужиткове мистецтво."Казкові квіти Петриківки".

План уроку
1.Поняття про   декоративно - ужиткове мистецтво.
2. Село Петриківка і петриківський розпис.
3.Особливості петриківського  розпису.

Матеріали до уроку:
Декоративно - ужиткове мистецтво( від французького"декор" - прикрашати) - це мистецтво художнього оформлення предметів побуту.

 Петриківка - це село у Дніпропетровській області.За легендою, засноване козаком Петриком. Всесвтньо відоме своїм особливим розписом предметів побуту.

Особливості цього малювання:
- переважають рослинні візерунки;
-рослини фантастичної, небувалої форми;
-обмежене використання кольорів ( червоний, синій, зелений, жовтий)
-традиційно калина малювалась тиканням, тобто пальцем.


Завдання:

Переглянути відеоурок: 
розглянути зразки петриківського  розпису,
з`ясувати його особливості.





ДЗ.Намалювати малюнок , використавши елементи петриківського  розпису

Урок 4 листопада  5А і 5Г класи

Тема "Будова природних форм.Птахи"

1.Запишіть визначення виразів: 

-анімалізм: жанр образотворчого мистецтва (від латинського animalus-тварина), який змальовує   тварин.

-художник-анімаліст-той, хто малює представників тваринного світу.

2.Птахи теж належать до тваринного світу. Як їх малювати?  

   Поради: роздивіться якомога більше малюнків чи фото із зображенням птахів, скажімо, качку, орла , пінгвіна. Що їх об`єднує? У першу чергу - це тулуб: він має овальну  форму, і це найбільша частина тіла птахів. Голова менша тулуба і має круглу чи овальну форму. Тепер про шию.Вона у співочих і хижих птахів коротка, а у воронових і чапель - довга і гнучка.

  Починаючи малюнок птаха,знайдіть в його фігурі два овали: більший  - тулуб, менший - голова.Намалюйте їх.Потім поступово додавайте деталі.

  ДЗ. 1.Роздивіться якомога більше малюнків чи фото із зображенням птахів

         2.Намалюйте обраного вами птаха.

           Картинка для зразка

 






-Посилання на урок 23 листопада

23 листопада  5 Б клас

Тема: Природні форми. Малювання тварин.

План

1.Різноманітність форм тварин (ссавців).Загальне і спільне у їх будові.

2.Геометричні форми у зображення тіла тварини (ссавця).Форми пласкі і об`ємні.

3.Як намалювати тварину?
Кроки виконання малюнку:
-уважно розглянути тіло тварини ( в природі, на фото , на картинці)
-виділити геометричні форми, з яких складається тіло тварини
-намалювати тварину  

Зразки малюнків тварин



ДЗ.Намалювати тварину як об`ємні геометричні фігури










 16 листопада  5 Б клас
 
Тема: Малюнок до Тижня безпеки дорожньго руху.Плакат.

Плакат - це вид графічного  мистецтва.Це графічне зображення, розраховане на миттєве сприйняття глядачем.
Основні вимоги до  плакату:

чіткість форми, інтенсивність (насиченість) кольорів, 
закличний короткий текст, пов`язаний із змістом малюнку.

Види плакатів: сатиричний, політичний, екологічний, агітаційний, рекламний.


Зразки плакатів  до Тижня безпеки дорожньго руху.








4 листопада 5В клас
2 листопада
Тема: Природні форми.Гілка з листям.

Завдання: навчитись малювати листок і гілку з листям.


Кроки виконання:
1- обрати зразок для малювання ( жива гілка, фото , малюнок)
2- уважно роздивитись зразок (форма гілки, форма листків, розташування листя на гілці, колір гілки і листя, як листки кріпляться до гілки)
3- зробити начерк олівцем
4- розмалювати  малюнок фарбами




Зверніть увагу на допоміжні малюнки:




Урок 28 травня 5а,5б,5в,5г кл.
Тема : Домашній улюбленець


Переглянути відео і намалювати свого домашнього улюбленця









Урок 30 квітня

по силання для 5а кл.     https://meet.google.com/mge-fdkj-tma






Урок 30 квітня  
посиланя для 5б кл.https://meet.google.com/sjb-spxb-rqr




Урок 30 квітня 5а,5б,5в,5г кл.

Тема: Квіти весняні - кращі назавжди


1. Флористика - це розділ образотворчого мистецтва, який займається зображенням рослин і квітів.
   2.Флористика - це вид мистецтва створення композицій з квітів  і рослин.                                 

Завдання: розглянути роботи художника А.Дюрера, що подані нижче.                      








Завдання: звернути увагу на будову квіток, кольори, напівтони, відтінки квітів.


2.Поняття про художню композицію
Композиція - це два або більше предметів, що об`єднані однією думкою (ідеєю).



ДЗ.Створити композицію з весняних квітів.


https://meet.google.com/jji-ebqy-uyf     посилання для 5в кл.  23 квітня
Урок 5а, 5б, 5в,5г кл. 23 квітня

Тема: Весняний пейзаж. Вид з мого вікна.

1.Пейзаж - це картина, яка зображує природу або мальовничий краєвид.
Крім звичайного пейзажу розрізняють такі види:
- морський 
- індустріальний (зображення виробничих об`єктів

2.Малювання весняного пейзажу.




1.Вибрати мальовничий краєвид.
2.Обмежити його, вибрати з нього найважливіше і ввести в умовну рамку.
3.Зробити ескіз , пам`ятаючи про перспективу. Намагайтеся досягти максимальоної схожості з натурою(природою).
4.Виконати малюнок в кольорах

Урок 5а,5б, 5в,5г кл. 16 квітня

Тема:Графіка. Подорож з мапою.

1.Географічні карти в стародавні часи були справжніми витворами мистецтва.Крім нових земель, морів, островів на них зображували морських страховищ, кораблі, міфічних  істот.
Роздивіться зразки давніх карт:



Це карта України 16 -17 ст.



Це карти Птолемея 1482р.



Це середньовічна карта

ДЗ.Уявіть себе стародавнім моряком, який відкрив невідомий острів. Намалюйте мапу цього острова і прикрасьте її декоративними зображеннями



             Урок 5а кл 9 квітня 
1 частина уроку https://meet.google.com/gtp-rcvx-pd
                                      2 частина уроку :  роздивитись зразки шрифтів у підручнику, види плакатів
                                        ДЗ: обрати вид шрифту і написати ним вислів ( не більше 5 слів)                
                                                   


УРОК ДЛЯ 5б кл. 9 квіітня
1 частина уроку     https://meet.google.com/fuo-xhfd-omv

                               2  частина уроку :  роздивитись зразки шрифтів у підручнику, види плакатів
                                        ДЗ: обрати вид шрифту і написати ним вислів ( не більше 5 слів)                

Урок для 5в кл. 9 квітня
1 частина уроку https://meet.google.com/tvg-ozkn-hin
2 частина уроку :  роздивитись зразки шрифтів у підручнику, види плакатів
                                        ДЗ: обрати вид шрифту і написати ним вислів ( не більше 5 слів)                
                                                   

урок для 5г кл. 9 квітня  
1 частина уроку  https://meet.google.com/nna-jzcb-cnh

                              2 частина уроку :  роздивитись зразки шрифтів у підручнику, види плакатів
                             ДЗ: обрати вид шрифту і написати ним вислів ( не більше 5 слів)                             


Урок 2   квітня



    



Урок 2   квітня

1.Перегляньте відео.

2.Перегляньте ілюстрації до творів у підручниках з української та зарубіжної літератури.

3.Намалюйте ілюстрацію до літературного твору. Працюйте поетапно:

                - прочитати твір, вибрати певний епізод, виділити в ньому головних героїв

               - проаналізувати героїв: які вони, їх дії , рухи та одяг

              - підібрати відповідно до сюжету місце дії

              - створити ескіз та промалювати деталі

    ДЗ Малюнок перешліть на пошту або на вайбер




Урок 19 березня

Тема "М`яка іграшка" 

Завдання: намалювати Фофаню у колі друзів. Детальніше - у Вайбері. 



Посилання для 5В кл.на 22 січняhttps://meet.google.com/rty-wmzp-rtx

Посилання для 5г кл. на 22 січhttps://meet.google.com/rty-wmzp-rtxня





  Урок 22 січня для 5а,5б, 5в,5г кл.

  Тема Будова природних форм. Малюнок "Тварина".

 Художники зображують те, що їх хвилює. Одні спостерігають пейзажі і малюють їх. Це  - пейзажисти. Інші малюють обличчя людей. Це - портретисти. Багатьом  подобаються тварини, і вони їх малюють. Їх називають анімалістами.

    Щоб гарно намалювати тварину, треба уважно її роздивитись: живу або її опудало, або її фото. Також  слід пам`ятати деякі поради: - тіло майже усіх тварини,без ніг, шиї і голови, удвічі більше у довжину, ніж у ширину; - тіла тварин схематично складаються із більших і менших прямокутників і кіл.

   Виконайте завдання.Оберіть тварину, яку б ви хотіли зобразити. Уважно роздивіться її у природі або на фото.Тіло тварини подумки поділіть на геометричні форми: прямокутники чи кола.Зобразіть їх на папері.Поступово додайте необхідні деталі.

ДЗ.Завершіть малюнок, розфарбувавши тварину.








посилання на урок для 5акл. на 15 січняhttps://meet.google.com/gck-wjtv-piw


посилання на урок для5б на 15 січняhttps://meet.google.com/bhs-jmfu-itp



 Урок 15 січня 5а,5б,5в, 5г кл.

Тема "Будова природних форм.Птахи"

1.Запишіть визначення виразів: 

-анімалізм: жанр образотворчого мистецтва (від латинського animalus-тварина), який змальовує   тварин.

-художник-анімаліст-той, хто малює представників тваринного світу.

2.Птахи теж належать до тваринного світу. Як їх малювати?  

   Поради: роздивіться якомога більше малюнків чи фото із зображенням птахів, скажімо, качку, орла , пінгвіна. Що їх об`єднує? У першу чергу - це тулуб: він має овальну  форму, і це найбільша частина тіла птахів. Голова менша тулуба і має круглу чи овальну форму. Тепер про шию.Вона у співочих і хижих птахів коротка, а у воронових і чапель - довга і гнучка.

  Починаючи малюнок птаха,знайдіть в його фігурі два овали: більший  - тулуб, менший - голова.Намалюйте їх.Потім поступово додавайте деталі.

  ДЗ. 1.Роздивіться якомога більше малюнків чи фото із зображенням птахів

         2.Намалюйте обраного вами птаха.

           Картинка для зразка





 


Комментариев нет:

Отправить комментарий