26 листопада для 9Д кл.
Тема: Оноре Бальзак
Завдання
1.Переглянути презентацію про Оноре Бальзака
12 листопада для 9Б 9А кл.9б клас 21 листопадаhttps://meet.google.com/nxi-tfoh-qjn
Тема: Поема "Мазепа"
Завдання
1.Переглянути ваідео
2.Прочитати поему (с.70-78)
121
7 лист.9Д кл.https://meet.google.com/vvy-puhc-jqa
9б 24 жовтняhttps://meet.google.com/adx-hswb-twk
22 жовтня для 9а,9д,9б кл.
Тема: Ф.Шиллер. Біографія
Завдання
1.Переглянути відео
2.Записати в зошит основні факти біографії Ф.Шиллера
15 жовтня для 9д кл.14 жовтня 9д класhttps://meet.google.com/qfv-wcuz-ewp
Тема: Гете "Прометей"
Завдання
1.Прослухати вірш
2. Переглянути відео.
3. Записати у зошити тему, ідею і композицію твору.
15 жовтня для 9д кл.
Тема : Лірика Гете.
1 жовтня для 9а і 9б кл.
Тема: Ідеї Просвітництва у творі Свіфта
1.Переглянути відео
2.Проблемне питання "Що хотів сказати Свіфт?" (самостійно)
https://meet.google.com/yex-zfdy-utq 28 вересня для 9А кл
28 ВЕРЕСНЯ ДЛЯ 9Б КЛ. https://meet.google.com/sin-ogka-cgp
26 вересня для 9Б кл.https://meet.google.com/pxf-aiqp-kxs
26 вересня 9Акл.https://meet.google.com/azn-ytnj-pum
17 вересня
Тема: Роман Дж.Свіфта "Мандри Гулівера"
План
1.Історія створення і композиція роману.
2.Гулівер - людина доби Просвітництва
3.Поняття про сарказм і сатиру.
Питання до уроку:
1.Спільне між Англією 18 ст. і фантастичними країнами, створеними Дж. Свіфтом
2.Висміювання сучасності шляхом пародії і алегорії
3.Поєднання у творі реального і фантастичного
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал підручника (15-17 с.)
Прочитати уривки твору.
13 вересня для 9а кл https://meet.google.com/qca-asqb-ywc
13 вересня для 9б кл https://meet.google.com/exm-veui-seh
12 вересня 9а клас https://meet.google.com/sri-zrmw-qsb
7 вересня для 9бкл. https://meet.google.com/dym-kruw-reg
6 ВЕРЕСНЯ ДЛЯ 9Б https://meet.google.com/frj-kaik-zgi
2 вересня для 9а кл.https://meet.google.com/ozq-ewak-wrq
2 вересня для 9бкл.https://meet.google.com/nhz-cdbu-qgc
9Б КЛАС 30 ТРhttps://meet.google.com/eup-nfsm-ugiАВНЯ
9г клас 30 травняhttps://meet.google.com/oag-qanv-vxa
9в клас 30 травняhttps://meet.google.com/uqz-vgbu-kmf
9вкл
9б клас 23 травня https://meet.google.com/ogh-aavk-ecr
2вересня для 9а клhttps://meet.google.com/paj-rvfn-sqg
23 травня 9г класhttps://meet.google.com/jrr-wbjt-pdq
9в клас 23 травня https://meet.google.com/wkh-wzsi-ccp
9б клас 19травня https://meet.google.com/zan-gshy-eou
9г клас 19 травня https://meet.google.com/jib-avqj-dnq
9б клас 16 травня https://meet.google.com/ccb-zowx-ugn
9в клас 16 травня https://meet.google.com/yqr-tqvu-xkc
16 травня
Тема: М.О.Булгаков "Собаче серце"
План
1.Життя і творчістьМ.Булгакова
2. "Собаче серце" як метафора соціальних експериментів революційної доби.
3.Конфлікт натовпу і масової свідомості та інтелекту і культури
Завдання
1.Переглянути відео №1 про життя і творчістьМ.Булгакова
2.Коротко познайомитись зі змістом твору "Собаче серце" (відео №2)
3.Переглянути х\ф "Собаче серце"
4.Підготуватись до обговорення питань:
- Чому пес Шарік викликав симпатію, а людина Шаріков - тільки відразу?
-У чому полягає трагедія професора Преображенського
і в чому полягає відповідальність науки?
9г клас 12 травня https://meet.google.com/chy-uzwy-ssq
9г клас 12 травняhttps://meet.google.com/dip-hmrc-gbg
9б клас 5 травня https://meet.google.com/xdg-tfbe-vow
5 і 12 травня
Тема: Гарпер Лі "Вбити пересмішника" (розраховано на 2 уроки)
План
1.Література США 60-х років ХХ ст. ( підручник)
2.Життя і творчість Гарпер Лі ( відео №1)
3.Історія створення роману "Вбити пересмішника"
відео №1Завдання
1.Познайомитись зі змістом роману( прослухати скорочений переказ - відео №2 або переглянути фільм "Вбити пересмішника")
2.Схарактеризувати родину Фінч (усно)
3.Дати розгорнуту відповідь на питання : "Як ставиться автор до своїх героїв - жителів міста?"
відео №2
9В КЛАС 5 травня https://meet.google.com/ydv-vmft-koh
9б клас 28квітня
9б класс 21 апреля
21 апреля 9в класс https://meet.google.com/mxr-eyfy-msh
21 апреля 9г класс
18 апреля 9в класс
18 апреля
Тема :Рэй Брэдбери "451 по Фаренгейту"
План
1.Роман- антиутопія. Попередження про духовну кризу людства.
2.Головні герої роману: Гай, Монтег, Кларіса Макмілан, брандмейстер Бітті.
3.Фінал роману: кінець людства чи початок нового життя.
Завдання
1.Прочитати уривок роману у підручнику.
2.Відповісти на питання (усно)
-Яке значення книг у суспільстві?
- Чому гине Кларіса Маклелан і фактично закінчує життя самогубством Бітті, а Монтег залишається живим?
3.Переглянути відео до уроку.
14 квітня 9б клас
14 квітня 9в клас
14 квитня 9г клас
11 квітня 9бклас
11 квітня для 9г кл.https://meet.google.com/gvu-mmir-oxk
11 квітня для 9в кл. https://meet.google.com/tyz-jkgu-pmb
11 квітня
Тема: Рей Бредбері.Життя і творчість.
План
1.Американська література ХХ ст.Наукова фантастика і фентезі.
2. Рей Бредбері.Життя і творчість.
3.Антиутопія як літературний жанр.
Словничок
1.Фантастика (грец. phantastike – мистецтво уявляти) – це 1) різновид художньої літератури; 2) спосіб художнього творення, в основі якого лежить нереальне, уявне, чарівне, наприроднє.
2.“Фентезі” – своєрідні казки для дорослих, у центрі яких переважно боротьба зі злом. Лін Картер, автор книги “Уявні світи”, визначив “фентезі” як оповідання про дива, які не належать ні до наукового світу, ні до потойбічного. Такі твори часто створювалися на основі міфологічних і казкових образів, сюжетів.
3.Антиутопія як жанр є різновидом утопії (грец. Ou-ні, ні і topos-місце, тобто місце, якогонемає; )літературно-мистецького твору, що містить картину ідеальногосуспільства,населеного абсолютно щасливими людьми, що живуть в умовах досконалого державного устрою. Антиутопія, як правило, зображує суспільство, що зайшло в соціально-моральний, економічний, політичний або технологічний глухий кут через низку невірних рішень, прийнятих людством
7 квітня для 9Б кл.https://meet.google.com/iax-ktzj-hqw
7 квітня Для 9в кл.https://meet.google.com/wfv-pmqp-shj
7 квітня для 9Г кл. https://meet.google.com/txn-segb-ygc
4 квітня для 9Б кл. https://meet.google.com/rfo-uxug-vuj
4 квітня для 9г кл. https://meet.google.com/xvp-woja-kbq
4 квітня
Тема: Шолом - Алейхем.Біографія
Завдання
1.Переглянути відео.
2.Опрацювати матеріал підручника
- Життя і творчість Шолом - Алейхема (с.270-271)
- Євреї та Україна (с.271-272)
3.Переглянути к\ф "Бен -Гур"
4.Познайомитись з Книгою Екклезіаста.Бібілія.Старий Заповіт
для 9б кл.https://meet.google.com/wrr-kbev-fyq
31 березня для 9в кл.https://meet.google.com/foe-wcch-dks
31 березня для 9Г кл. https://meet.google.com/wre-ogei-dia
28 березня для 9Б кл.https://meet.google.com/cdn-rcfi-mjg
28 березня для 9Г кл. https://meet.google.com/bhh-aami-tqq
28 березня для 9в кл.https://meet.google.com/rfm-nfrf-eeu
28 березня
24 березня для 9б кл.https://meet.google.com/ymb-vfbz-zuh
24 березня для 9 в кл. https://meet.google.com/ceb-sbpw-rpi
24 березня для 9г кл. https://meet.google.com/wnx-ctei-amt
21 березня для 9Б кл. https://meet.google.com/mha-iayv-cow
21 березня для 9Г кл. https://meet.google.com/hae-fgab-gna
Урок 21 березня
Тема: Віктор Гюгю "Собор Паризької Богоматері".
1.Переглянути відео про В.Гюго
21березня для 9В кл. https://meet.google.com/ykb-dzee-ffa
2.Переглянути мультфільм зо романом В.Гюго "Собор Паризької Богоматері"
17 березня для 9Б клhttps://meet.google.com/pra-xsmz-yxi
17 березня для 9В кл.https://meet.google.com/vzu-zxiu-wta
для 9Г кл.https://meet.google.com/gch-qorq-kuu
для 9Б. кл.https://meet.google.com/mnx-kvkj-pbh урок 14 березня
для 9Г кл. https://meet.google.com/oik-bmxe-sjsУрок 14 березня
Тема:"Стара" і "нова" драма.Зміни в драматургії кінця 19 - поч. 20 ст .Ібсенізм.
План.
1 Театральне мистецтво. Драматургія: комедія, трагедія, драма.(с.207-208)
2."Нова" драма. Ібсенізм. (208-209)
3.Життя і творчість Генріка Ібсена. (с.210-212)
Завдання
1.Переглянути відеоурок
2.Відповісти на питання
В чому полягає особливість драматургії як самостійного виду мистецтва?
Чим драматургія відрізняється від художньої літератури?
3.Переглянути спектакль за твором Г.Ібсена "Ляльковий дім"("Нора")
Це посилання для 9Бкл на урок 10 березня https://meet.google.com/cba-voxa-zcc
Це посилання для 9в кл. на урок 10 березня https://meet.google.com/ryc-xyto-erb
це посилання для 9Г кл. на урок 10 березня https://meet.google.com/prf-zcrw-jjn
Завдання на 10 і 12 березня для 9Б,9В,9Г класів
Тема : М.Гоголь "Шинель".
1.Проглянути матеріал ( с.191-192 )
2.Прочитати повість "Шинель " с.192 -205
3.Відповіді на питання с.205-206 (усно)
Короткий зміст твору:
для 9Б класуhttps://meet.google.com/gsn-viuh-mat
для 9В кл. https://meet.google.com/juf-eiym-jmo
для 9Г кл. https://meet.google.com/qmz-nuxh-awt
10 лютого
Тема: М.Гоголь "Ревізор".Творча історія п`єси.
План.
1.Історія створення п`єси.
2.Чиновники у п`єсі.
3.Образ Хлестакова і його динаміка.
Завдання
1.Прочитати твір Гоголя.
2.Переглянути фільм "Інкогніто із Петербургу"
3.Поміркувати над проблемним питанням:
В кінці твору городничий промовляє: "Над ким смієтеся? Над собою смієтесь!"
До кого він звертається: до глядачів у залі, до чиновників, до всього російського суспільства?
4.Як змінюється поведінка Хлєстакова протягом п`єси? Думку підтвердіть цитатами.(усно)
5.Дайте психологічну характеристику Городничому і Хлєстакову (усно)
для 9бкл. https://meet.google.com/vhv-ooki-sjp
для 9г кл. https://meet.google.com/xui-grnq-upa
Урок 7 лютого
Тема : М.Гоголь: життя і творчість.
План.
!.Дитинство і юність
2.Петербурзький період життя.
3."Петербурзькі повісті" М.Гоголя - конфлікт між дійсьністю і мріями.
Завдання
!.Переглянути відео
2.Опрацювати матеріал підручника (с.165-167)
ДЗ.Усні завдання
1.В чому суть внутрішнього конфлікту Гоголя під час життя
у Петербурзі?
2.У чому причина популярності "Вечорів на хуторі біля Диканьки" у Росії?
3.Для бажаючих: прочитати твір Гоголя "Портрет".
Урок 3 лютого
Тема: Багатогранність образу Гобсека.
План уроку
1.Зовнішність Гобсека і його внутрішній світ.
2.Життєва філософія Гобсека
3.Сюжетні лінії повісті.
Завдання
Переглянути презентацію, в зошит записати матеріал за планом уроку
ДЗ. Усна характеристика одного з герої твору.
Урок 31 січня
Тема: Повість "Гобсек" в структурі "Людської комедії".
План
1."Людська комедія - зображення влади грошей.
2.Повість "Гобсек" -погляд на сві очима лихваря.
3.Структура твору - "розповідь у розповіді".
Завдання:
1.Переглянути відео, познайомитись коротко зі змістом і аналізом твору.
2.Прочитати твір(с.146 -163)
3.У Вкііпедії з`ясувати значення слів: лихвар, стряпчий, вексель, фідеокоміс,записати у зошит.
.
Урок 4 листопада 9б ,9в, 9г класи
Тема: Поема Дж.Байрона "Мазепа"
https://meet.google.com/rog-vahq-yys
Работа на уроке:
1. Просмотреть презентацию
2.Узнать следующие вопросы (запись в тетрадь):
-визитка произведения
-историческая правда и романтический миф
-образ Мазепы, современный и в молодые годы
-символические образы произведения
- черты романтического и байронического героя
3.Объяснение учителя:
-восприятие Мазепы в Украине, Западной
Европе и в России
-Мазепа: историческая фигура и герой Байрона
- сравнительная характеристика Мазепы и Карла (ДЗ)_
3.ДЗ.
1.Просмотреть видео
2.Прочитать поэму "Мазепа"
3.Сравнительная характеристика Мазепы и Карла (письменно)_
1 ноября
Тема: Дж.Г.Байрон. Жизнь и творчество
Задание
1.Прочесть по учебнику о Дж.Байроне, записывать в тетрадь основное.
2.Узнать, что называть "байронической скорбью?"
3.Прочесть и проанализировать стихи "Хотел бы жить снова в горах.." и
"Мой дух, как ночь..."
Комментариев нет:
Отправить комментарий