7-і класи

                               22 квітня. Матеріал для дистанційного навчання

                        Тема: Інтер`єр у житті людини .Колір у інтер`єрі 


           Інтер'є́р як жа́нр (від фр. interieur внутрішній) — різновид образотворчого мистецтва 

      із зображенням всього розмаїття внутрішніх помешкань людей.

           ТОП-5 стилів інтер'єруякі завжди будуть актуальні
  1. Класичний стиль Класика ніколи не втрачає своєї актуальності. ...
  2. Традиційний стиль Традиційний стиль засновано на гармонії. ...
  3. Інтер'єр в стилі модерн Цей стиль з'явився на початку XX століття. ...
  4. Інтер'єр в стилі мінімалізм ...
  5. Інтер'єр в стилі лофт








Матеріал для контрольної роботи

   для учнів сімейної форми навчання

 

Послідовність виконання малюнку:
  1. Намалюй форму голови, яка нагадує форму яйця;
  2. Проведи вертикальну вісь симетрії;
  3. Розділи відстань від маківки до підборіддя на дві рівних частини 
  4. проведи лінію очей;
  5. Проведи лінію волосся;
  6. Відстань від лінії волосся до підборіддя розділи на три частини;
  7. Отримали лінію очних впадин та  лінію основи носа;
  8. Горизонтальну лінію очних впадин розділи на п’ять частин; (кожна частина дорівнює довжини розрізу ока);
  9.         Намалюй ніс, брови та очі;
  10.         Розділи відстань між основою носа і підборіддям на три частини. Знайди лінію роту;
  11.         Намалюй губи;
  12.         Намалюй вуха, волосся, шию. Відкоригувати нижню частину.





 31 жовтня

 Матеріал  для дистанційників

Тема:  Людина

Завдання

1.Переглянути відео

2. Намалювати постать людини


Матеріал для контрольної роботи

                                     для учнів сімейної форми навчання

 

Послідовність виконання малюнку:
  1. Намалюй форму голови, яка нагадує форму яйця;
  2. Проведи вертикальну вісь симетрії;
  3. Розділи відстань від маківки до підборіддя на дві рівних частини 
  4. проведи лінію очей;
  5. Проведи лінію волосся;
  6. Відстань від лінії волосся до підборіддя розділи на три частини;
  7. Отримали лінію очних впадин та  лінію основи носа;
  8. Горизонтальну лінію очних впадин розділи на п’ять частин; (кожна частина дорівнює довжини розрізу ока);
  9.         Намалюй ніс, брови та очі;
  10.         Розділи відстань між основою носа і підборіддям на три частини. Знайди лінію роту;
  11.         Намалюй губи;
  12.         Намалюй вуха, волосся, шию. Відкоригувати нижню частину.








    25 квітня                   

 Матеріал  для дистанційного уроку у 7х  кл.

Тема : Графіка. Афіша.

Афіша - це графічний засіб вираження події, від якої очікуються високі естетичні цінності. Простіше - це оголошення з малюнком, де малюнок передає коротко зміст події, час і місце події.

                                    Зразки афіш







ДЗ.Намалювати власну афішу


1 березня    Для учнів сімейної форми навчання

Малі архітекрурні форми.Японський сад

Малі архітектурні форми — павільйони, альтанки, мостики, перголи, невеличкі фонтанчики, вазони, огорожі, вазони,садові меблі та садова скульптура, ліхтарики та інше.

Вони можуть бути виконані з різних матеріалів — деревини, металу, каміння, цеглини, пластика. Практично всі малі архітектурні форми мають функціональне призначення, а також відіграють важливу роль у декоративному оформленні садів і парків.

Японські сади — вид японського мистецтва, де скульптурами є камені, пісок, зелень і навколишній простір.

Кожна деталь японського саду несе в собі певне символічне значення.

Ці сади дозволяють перебувати всередині витвору мистецтва, милуватися навколишньою красою. Мистецтво японського саду було народжено релігією і супроводжувало історію держави на протязі двох тисячоліть.

Основний принцип японського саду — відчуття спокою і відпочинку, спостереження за природою.

Сади періоду XIV-XV ст. поділялися на два основні типи — цукіяма (пейзажний, пагористий) і хіраніва (плоский), у невеликих садах ці типи доповнювали один одного.

Сади цукіяма являли собою комбінацію каміння, дерев, мохів та водоймищ, були призначені як для спостереження з інтер’єру, так і для розглядання з багатьох точок зору під час прогулянок.

СИМВОЛІКА «САДУ КАМЕНІВ»

Розмір, колір

Символіка

Великі валуни

Гори, спокій, стабільність

Маленькі камені

Узвишшя, водоспади, гірські ріки

Каміння сірого та блакитного кольору

Небо та вода

Чорні або коричневі

Стихія землі

Зелених та жовтих відтінків

Рослинність

Гравій або пісок

Символ води

Велика територія, вкрита білим гравієм

Символ моря

Пласке каміння на поверхні «моря»

Острови

Чорний гравій, змішаний з червоним

Земля після дощу

Суміш піску та гальки світлих відтінків

Струмки

Сіра галька та жовтий пісок

Ріка і береги

 




24 лютого  7 в клас

Тема : Мистецтво бонсай. Урок синхронний

Бонсай - це японське мистецтво вирощування карликових дерев.

Ілюстрація до теми





21 лютого  Японський сад




https://meet.google.com/xea-etxd-jha  7г клас 11 листопада     

  12 листопада для 7Б кл.

   Тема: Пам`ятка архітектури .

  Завдання 

  Переглянути відеоурок

 





    28 жовтня для 7г кл.   https://meet.google.com/teh-svea-iaa

                                        15 жовтня для 7В і 7Г кл.

Тема: Натюрморт з геометричних фігур 

Натюрморт - це вид образотворчого мистецтва, що зображує розташування предметів у просторі.


1.Переглянути відео до теми уроку.






1 жовтня для 7б кл

14 жовтня 7в класhttps://meet.google.com/git-dmkh-vcg

Тема: Образотворче мистецтво давніх цивілізацій.Відеоурок





 29 вересня для 7 Г клhttps://meet.google.com/wge-aqnu-hxz

29 вересня для 7в кл.https://meet.google.com/csr-ifgo-qxm

28вересня для 7Б кл.https://meet.google.com/mke-zcqr-tew

26 вересня для 7А кл.https://meet.google.com/zve-hirv-qem

    26 вересня для 7а кл.

                 Тема "Архітектура міста"

Завдання : переглянути відео.

ДЗ.Намалювати адміністративну будівлю рідного міста


21 вересня для 7в кл.  https://meet.google.com/hvp-kryr-fay

   21,23 вересня для 7 в  кл.  та 7Г кл.                                       

Тема "Архітектура міста"

Завдання : переглянути відео.

ДЗ.Намалювати адміністративну будівлю рідного міста



14 вересня для 7в кл.https://meet.google.com/hve-qqhr-xrm


  для 7б https://meet.google.com/zek-nnuf-whu

2 вересня для 7а кл.https://meet.google.com/zez-sfcd-qda

23 травня 7а клас https://meet.google.com/ydg-uaza-qcp

                                          Тема:Мистецтво епохи відродження

                                Завдання 

    


 


           Сандро Ботічеллі "Весна"



                                     Альбрехт Дюрер "Меланхолія"



16 травня 7б класhttps://meet.google.com/mnv-ocey-ikr

https://meet.google.com/hvk-vzkj-qgi 7г клас 

      16 травня 7а https://meet.google.com/yje-nvha-gro

                              Тема: Теорія малювання. Авангардиські течії ХХ ст.

            План

1.Поняття про авангардизм.

2.Основні течії авангарду.

3.Малевич, П.Пікассо,С.Далі - видатні представники авангарду ХХ ст.

         Завдання 

1.Переглянути відео.

2.Познайомитись зі зразками творів представники авангарду ХХ ст.





П.Пікассо "Жінка, що плаче"



К.Малевич "Голова"


                                               С. Далі "Сон"                          


 7в клас https://meet.google.com/vzy-vrgj-xjw 

18квітня 7б класhttps://meet.google.com/dtd-htih-uir


для 7г клhttps://meet.google.com/gab-mgba-cpz

                             



   18 квітня 

Тема: Історія мистецтва. Пейзаж

              План

1.Пейзаж у стародавньому світі.

2.Середні віки і Відродження.Картини Да Вінчі, Джорджоне,Гоццолі

3.18-19 ст.: англійська, російська, французька школи пейзажу.(Коро,Матісс,Моне та ін.)


Завдання
1.Переглянути відеоурок та зразки пейзажів
2.Намалювати власний малюнок- пейзаж

\










7в клас

https://meet.google.com/pur-tfyw-ris

7б клас

https://meet.google.com/uhg-okgv-oto

7г клас  https://meet.google.com/iqi-rczh-kdv

https://meet.google.com/ahd-kntg-acj для 7а кл.

7а клас

               11 квітня Тема: Історія мистецтва. Портрет.

                        Завдання

1.Переглянути відео

2.Намалювати портрет людини



   

4 березня для 7В кл.. https://meet.google.com/chr-vjuz-wif

4 квітня для 7 б кл.https://meet.google.com/sxw-uyjo-yeu

4 квітня для 7г кл.https://meet.google.com/yfv-oqxe-vgb


4 квітня для 7 а кл.   https://meet.google.com/tax-cjcf-rcu

Урок 4 квітня

Тема:  Історія мистецтва. "Натюрморт"

                                            План

1.Світ предметів, що оточують людину.

2."Обманки" 15- 17 ст.

3.Натюрморт як жанр


                                       Завдання

1.Переглянути відео.

                      

      

2.Переглянути зразки натюрмортів

Ван Гог

Пабло Пікассо


Поль Сезан

3.Намалювати натюрморт.


https://meet.google.com/yci-ntgc-mvk для 7В кл. 28 березня

https://meet.google.com/cox-ijbt-tzv для 7А кл. 28 березня

         Урок 28 березня 

Тема: Планування інтер`єру у просторі. "Кімната моєї мрії"

                   Завдання 

1.Переглянути відеоурок


2.Переглянути зразки планування  інтер`єру.






               3. Намалювати  інтер`єр кімнати своєї мрії.


21 березня для 7Б кл.   https://meet.google.com/otm-vxqz-kwv

21 березня для 7г кл.  https://meet.google.com/nje-fzrx-ynw



Урок 21 березня для 7А і 7 Б кл.

Тема : Графіка. Афіша.

Афіша - це графічний засіб вираження події, від якої очікуються високі естетичні цінності. Простіше - це оголошення з малюнком, де малюнок передає коротко зміст події, час і місце події.

                                    Зразки афіш




ДЗ.Намалювати власу афішу


Урок  12 березня


                                Тема: Графіка. Особистий герб

Словничок.

Герб (від  німецкого Erbe - спадок) - емблема, знак, композиція  фігур та предметів, що мають символічне значення, виражає історичні традиції власника. Герби зображені на знаменах, печатах, монетах, розміщуються як знак власності на архітектурних конструкціях, домашніх утвореннях, предметах вооружения, творах мистецтва, рукописах, книгах тощо. Вони підрозділяються на наступні основні групи: державні, земельні (міста, обласні, губернські, обласні), корпоративні, родові.

     Геральдика - це наука, яка пояснює розташування та колір

     символів на гербах.

Емблема (від грец. Emblema - умовне або символічне зображення якого-небудь поняття, ідеї.

     1) емблема складається з трьох частин (написи, малюнка, підписи),

     2) В емблемі текст і малюнок мають рівнозначні смисли, швидше за

         підсилюючи один одного, ніж доповнюючи.

    3) Емблема висловлює якусь загальну ідею, концепцію.

 

Герб - це композиція з різних символів, яка відображала ступінь знатності роду, основні заняття і заслуги представників роду перед державою. З'явилися вони в середні століття в Європі і розміщувалися на щитах і прапорах лицарів. Кожен лицар мав свій девіз, який відображав життєві принципи лицаря. Розпізнавали заслуги лицаря і основні заняття роду по символам, таким як зображення людини, тварин, рослин, кораблів, будівель, предметів побуту, зброї, фантастичних тварин, формі герба, кольору. Композиція герба зазвичай була симетрична. Найважливішу інформаційну частину герба поміщали в центр і називали щитом. По боках щит підтримують фігури щитодержателя - люди, птахи, звірі. Колір мав символічне значення: золотий - символ багатства і справедливості; срібло - символ невинності і чистоти, темно-червоний - символ любові, сміливості; блакитний - символ краси і величі; зелений - символ достатку і надії; пурпурний (малиновий) - могутність; чорний - мудрість і печаль.

 

Питання для  повторення:

Що таке герб? - (Герб - це композиція з різних символів, яка відображала ступінь знатності роду, основні заняття і заслуги представників роду перед державою)

Де і коли з'явилися перші герби? - (В середні віки в Європі)

Хто такий герольд? - (Людина, що вивчає герб)

Де містилися зображення герба? - (На щиті і прапорі лицаря)

Навіщо потрібен девіз? - (Девіз відбивав життєві принципи лицаря)

Як читати герб? - (по символам на гербі: композиції - на гербі вона складалася з негеральдичні фігур, зображення людини, тварин, рослин, кораблів будівель, предметів побуту, зброї, фантастичних тварин, формі герба, кольору)

Як складають композицію герба? - (Композиція герба зазвичай була симетрична. Найважливішу інформаційну частину герба поміщали в центр і називали щитом. По боках щит підтримують фігури щитодержателя - люди, птахи, звірі. Герб прикрашала стрічка з девізом)

                                              Зразки сімейних гербів





 

ДЗ. Познайомитись зі зразками гербів в Інтернеті на сторінці «Зразки гербів».

       Налювати свій власний герб.У  ньому намагайтесь передати інформацію про свої захоплення, мету в житті , свій девіз



урок для 7д кл. 9 квітня






21 лютого 7в клас    https://meet.google.com/rzg-iamt-tsj


https://meet.google.com/vjz-gtfn-ffd

             для 7 Бкл.   https://met.google.com/nhk-ebpb-ppc           


      для 7Гкл.  https://meet.google.com/rih-akrr-hxo      


      Урок 7 лютого

                 Тема:Книжкова графіка.Листівка - ілюстрація.

                                            План 

                                  1.Ілюстрування віршів.

                                 2.Мистецтво танка і  хокку  та їх ілюстрування.

                                 3.Малювання ілюстрації


Ілюстрація - це малюнок, який пояснює і доповнює зміст художнього тексту.


Зразок ілюстрації японської поезії хокку:




Домашнє завдання:обрати короткий поетичний текст, каліграфічно його оформити і доповноти ілюстрацією.



   Урок 31 січня 

Тема:Культурні і національні традиції. "Диво рушника".

   

План уроку

1.Роль рушника в житті українського народу.

2.Побутовий, релігійний, магічний зміст орнаменту рушника.

3.Види вишивки рушника.

                                          Завдання

   Переглянути матеріали уроку і виконати ДЗ.

   


  Символ Матері

Основним символом будь-якої вишивки рушника можна назвати Материнським символом. Він виглядає як восьмикутна квітка чи зірка, навколо якої символічно зображена квіткова гірлянда. Гірлянда прославляє Мати, її основну роль у продовженні та збереженні сім’ї та роду.

                                      Символіка листя хмелю

На рушниках, вишитих в центральній частині України та на Поділлі, часто можна побачити орнаменти із зображенням листя хмелю. Така символіка вважається молодіжною. Вона позначає любов, молодий запал і активний розвиток. Елементи орнаменту, який зображує хміль, нагадують символ Води та Грона винограду, так як значення символ хмелю несе в собі і частину їх значення. Його прийнято вважати весільним символом, що відображує течію життя і молоду сім’.ю.

                                             Символіка троянди (ружі)

Ружу завжди любили в Україні, вважали її квіткою Сонця, а її червоний колір нагадував колір крові – символу життя. Орнаменти, що включають квіти і листя троянди, являють собою, в основному, замкнуту смугу у вигляді вінка, що не має початку і кінця, що позначає нескінченність життя з постійним відродженням. Якщо вінок з троянд зображувався символічно, у вигляді геометричного візерунка, то троянди могли зображати зірки, зібрані в нескінченному небесному просторі.

                                          Калина – символ роду

Калина – оберіг української родини. Це красиве деревце з цілющими квітами і плодами висаджувалось в кожному українському обійсті. Вважається, що її назва походить від старослов’янського слова «коло» – так називали слов’яни Сонце. Соковиті червоні ягоди калини, зібрані в багаті важкі грона, є символом здорового і безсмертного роду. Українки щедро розшивали весільні рушники, жіночі і чоловічі вишиванки чудесними яскравими червоними кетягами калини.


Сучасні види вишитих рушників дивують красою, креативністю оформлення. У таких виробах можна знайти мережку, мереживо, різні техніки вишивки. Найчастіше це рушниковий шов, тамбурний шов, гладь, хрестик. Особливо урочисто виглядають вироби, розшиті бісером.

ДЗ.Намалювати орнамент для вишивки рушника (формат аркуша А4)

https://meet.google.com/dfm-rmcb-awj


   Урок для 7А кл. 29 листопада

Тема: Паркова архітектура.Англійський парк

                       План

1.Поняття про паркову архітектуру.

2.Види парків (східний, французький, англійський )

3.Особливості англійського парку

   Садово-паркова архітектура є однією з найважливіших сторін містобудування, ставить задачу організації вільного від будівель простору.. Виникнення парків і садів, садово-паркових ансамблів залежить від багатьох умов: топографічних (рельєф), кліматичних і громадських.. Садово-паркова архітектура бере свій початок у Давньому Єгипті. Перші відомості про сади  Єгипту ми знаходимо в малюнках на папірусах, рельєфах на камені.

Єгипетські сади мали прямокутну форму. На території саду, як правило, розміщувалися невелика житлова будівля, басейни, повиті плющем альтанки.

    Садове мистецтво в античній Греції прийнято називати класичним. Воно являло собою високохудожні ансамблі природи і мистецтва - зелених насаджень, води, скульптури і архітектури будинків або храмів.

    Садово-паркове мистецтво в Римі досягло найвищого розквіту, а пізніше набуло поширення і в інших європейських народів. У Римі сади влаштовувалися при міських будинках, палацах і заміських багатих будинках - віллах. При будинку міського типу були невеликі садки для задушевних бесід. У заміських будинках влаштовували великі сади, розведені на майданчиках-терасах. Сади мали прямі алеї, прикрашені балюстрадами з вазами, водоймами і скульптурою. Особливе значення надавалося стрижці насаджень, а в II-IV століттях стрижка мала незвичайні форми (корабля, птиці і т.п.).

   Китайські садівники в своїй професії домоглися великих результатів. Сади влаштовували на великих територіях (до 40-50 кілометрів на окружності). Садівники прагнули створити такі умови для відвідувачів, щоб вони відчували себе в саду як у справжній природному середовищу. У другій половині XVIII століття основні способи влаштування китайських садів і декоративних споруд (малі архітектурні форми - пагоди, містки, ворота та ін.) Були перейняті західноєвропейськими архітекторами.

   Японці теж перейняли стиль китайських садів, але розводили сади на малих площах, можливо, через відсутність землі. В Японії отримали розвиток так звані водяні сади: ставки і штучні водойми заповнювали водяними рослинами і декоративними рибами. В Японії в XVI-XVII століттях з'являється особливий вид саду - чайний сад ( «тянива»). 

   Стиль Відродження (XIV- кінець XV століття) позначився не тільки в архітектурі. Він торкнувся і садове мистецтво. Італійські сади раннього Відродження мали сувору геометричну розбивку з архітектурними будівлями перед головною будівлею. У період Високого Відродження і особливо в епоху бароко пристрій садів набуло широкого поширення. Сади розташовувалися терасами, що стало відмінною їх рисою. Вони з'єднувалися широкими драбинами, оздобленими барокової скульптурою і фонтанами. У садах зводилися різні будівлі, павільйони, гроти - створювався новий садово-парковий ансамбль. У Франції, на відміну від Італії, сад розміщувався на рівній місцевості.

Цей стиль отримав назву «французький регулярний партерний сад». Садове мистецтво в Англії розвивалося під впливом китайських і японських садів. Новий стиль отримав назву «пейзажний». Сенс англійської пейзажного стилю складався в його копіюванні природи

 

Завдання:

  переглянути відео 

 намалювати куточок англійського прарку




                             



Урок 1 листопада

Тема: Архітектура.Імітація вітражу.

     Вітраж (з фр. - скло)- це орнаментальна чи сюжетна композиція (у вікні чи дверях) їі різнокольорового скла чи іншого матеріалу, що пропускає промені світла.\

    Вітражі відносять до монументального мистецтва.

     Їх батьківщиною є Давній Рим, але розквіт цієї форми  мистецтва припадає на Середньовіччя.

     Вітражами переважно прикрашали релігійні споруди.


Завдання: переглянути відео, створити власний зразок вітражу.





Урок   11 жовтня 7В клас 

Тема : Об`ємні фігури.

Завдання: переглянути відеоурок

Домашнє заавдання: намалювати натютморт з геометричних фігур







Урок 28 травня 7д кл.

Тема: Архітектура.Колона


Переглянути відео, як намалювати колону.






ДЗ:Намалювати колону








Тема "Архітектура міста"

Завдання : переглянути відео.




ДЗ.Намалювати адміністративну будівлю рідного міста
















Урок для 7г кл. 5 травня
Тема: Монументальне мистецтво. Мурал.

Мурал - це художній розпис зовнішніх стін будинків.

Зразки муралів у Хмельницькому




ДЗ.Намалювати багатоповерховий будинок і прикрасити його муралом.


посилання для 7д кл.30 квітня

https://meet.google.com/uku-sepw-mbw




Урок 26 квітня 7б,7а,7в  кл.

 Урок 28 квітня 7г кл.

Урок 30 квітня 7д кл.

 Тема : Графіка.Графіті.



















Переглянути відеоурок і відповісти на питання:
1.На які групи поділяються автори графіти, якою є мета їхньої діяльності?
2.Назвати основні стилі створення графіт.(5-6)

ДЗ.ЗА зразком поданим у відео намалювати графіті



  22 квітня   7б https://meet.google.com/vwu-gjmz-wwi

Урок для 7б, 7а,7в кл. 19 квітня

Урок для 7г кл. 21 квітня

Урок для 7 д кл. 23 квітня

Тема : Графіка. Афіша.

Афіша - це графічний засіб вираження події, від якої очікуються високі естетичні цінності. Простіше - це оголошення з малюнком, де малюнок передає коротко зміст події, час і місце події.



Зразки афіш





ДЗ.Намалювати власу афішу


Урок для 7д кл. 16 квітня

    Урок для 7г кл.  14 квітня 

   Урок для  7б, 7а і 7в кл. 12 квітня

                                         Тема: Графіка. Особистий герб


Словничок.

Герб (від  німецкого Erbe - спадок) - емблема, знак, композиція  фігур та предметів, що мають символічне значення, виражає історичні традиції власника. Герби зображені на знаменах, печатах, монетах, розміщуються як знак власності на архітектурних конструкціях, домашніх утвореннях, предметах вооружения, творах мистецтва, рукописах, книгах тощо. Вони підрозділяються на наступні основні групи: державні, земельні (міста, обласні, губернські, обласні), корпоративні, родові.

     Геральдика - це наука, яка пояснює розташування та колір

     символів на гербах.

Емблема (від грец. Emblema - умовне або символічне зображення якого-небудь поняття, ідеї.

     1) емблема складається з трьох частин (написи, малюнка, підписи),

     2) В емблемі текст і малюнок мають рівнозначні смисли, швидше за

         підсилюючи один одного, ніж доповнюючи.

    3) Емблема висловлює якусь загальну ідею, концепцію.

 

Герб - це композиція з різних символів, яка відображала ступінь знатності роду, основні заняття і заслуги представників роду перед державою. З'явилися вони в середні століття в Європі і розміщувалися на щитах і прапорах лицарів. Кожен лицар мав свій девіз, який відображав життєві принципи лицаря. Розпізнавали заслуги лицаря і основні заняття роду по символам, таким як зображення людини, тварин, рослин, кораблів, будівель, предметів побуту, зброї, фантастичних тварин, формі герба, кольору. Композиція герба зазвичай була симетрична. Найважливішу інформаційну частину герба поміщали в центр і називали щитом. По боках щит підтримують фігури щитодержателя - люди, птахи, звірі. Колір мав символічне значення: золотий - символ багатства і справедливості; срібло - символ невинності і чистоти, темно-червоний - символ любові, сміливості; блакитний - символ краси і величі; зелений - символ достатку і надії; пурпурний (малиновий) - могутність; чорний - мудрість і печаль.

 

Питання для  повторення:

Що таке герб? - (Герб - це композиція з різних символів, яка відображала ступінь знатності роду, основні заняття і заслуги представників роду перед державою)

Де і коли з'явилися перші герби? - (В середні віки в Європі)

Хто такий герольд? - (Людина, що вивчає герб)

Де містилися зображення герба? - (На щиті і прапорі лицаря)

Навіщо потрібен девіз? - (Девіз відбивав життєві принципи лицаря)

Як читати герб? - (по символам на гербі: композиції - на гербі вона складалася з негеральдичні фігур, зображення людини, тварин, рослин, кораблів будівель, предметів побуту, зброї, фантастичних тварин, формі герба, кольору)

Як складають композицію герба? - (Композиція герба зазвичай була симетрична. Найважливішу інформаційну частину герба поміщали в центр і називали щитом. По боках щит підтримують фігури щитодержателя - люди, птахи, звірі. Герб прикрашала стрічка з девізом)

 

ДЗ. Познайомитись зі зразками гербів в Інтернеті на сторінці «Зразки гербів».

       Налювати свій власний герб.У  ньому намагайтесь передати інформацію про свої захоплення, мету в житті , свій девіз



урок для 7д кл. 9 квітня

1 частина уроку  https://meet.google.com/wuq-vgqo-pkg

2 частина уроку -   завершити малюнок "Мій екслібрис"

      

                            Це посилання для 7г кл.на 7 квітня 

                 1 частина  уроку     https://meet.google.com/vej-qkgx-cuv

                 2 частина уроку -   завершити малюнок "Мій екслібрис"

      

         1 частина уроку  https://meet.google.com/tes-nxvt-edn для 7в кл. на 5 квітня

         2 частина уроку -   завершити малюнок "Мій екслібрис"


            1 частина уроку   https://meet.google.com/omv-ckxu-fsb-- це посилання на урок для 7а                                                                                                                           кл. 5 квітня\

          2 частина уроку -   завершити малюнок "Мій екслібрис"

                це посилання на урок для 7бкл. на 5 квітня

                  1 частина уроку https://meet.google.com/ohk-swrf-ouk

                 2 частина уроку -   завершити малюнок "Мій екслібрис"

       


   Урок для 7Д на 2 квітня

          Урок для 7б,7а і 7в класу на 29 березня 

           Урок для 7г кл. на 31 березня     

                         Тема : книжкова графіка. Листівка -  ілюстрація


          Ми повинні більше дізнатись про художню ілюстрацію; навчитись обирати сюжет для ілюстрацій; виробляти у себе гарний смак.

            Люди люблять і охоче створюють коротні пісні, такі собі стислі поетичні формули, до немає жодного лишнього слова.. Прикладом цьому можуть  служити українські коломийки, російські частівки, ірланські лімерики. В Японії з подібних пісень народились особливі вірші : танка (п`ятивірш) і хокку ( тривірш).  Але стала кількість стрічок і складів у них не головне. А головне - створити певний образ, картинку за допомогою найменшої кількості слів.

 Ось приклад:  На голій гілці

                       самотній ворон тихо страріє.

                       Осінній вечір.

 


  

             Сакура стара- 

             невже справді зацвіла?

             спогад, ніби дим



ДЗ: намалювати власну ілюстрацію до хайку або до будь- якого поетичного тексту






Посилання для учнів 7Д кл. нhttps://meet.google.com/ppi-eqhw-ttdа 22 січня

Посилання на урок для 7в кл. на 18 січняhttps://meet.google.com/gzk-gytz-eyu

  Урок   7а , 7б кл  на 18 січня

   Урок  7г кл.  20 січня

  Урок 7д кл.  22 січня

Тема "Ландшафтна архітектура"

  Термін "ландшафтна архітекртура " - це об`мно-просторова організація території, обєднання    будівельних і архітертурних компонентів у цілісну композицію.

    Цей термін  з`явився у Англії в 1828році .Так називалась книга Гілберта Мізона, в

якій розповідалося про те, як створювати предмети пейзажного живопису: сади, парки тощо.

  2.Історія питання.З давніх давен сади прикрасою навколішнього простору.Особливої популярності вони набули на Сході при дворах правителів  і вельмож.Наприклад: одне з чудес світу - Сади Семираміди. Далі садівництво як мистецтво розповсюдилось  у всьому світі. 

3.Види ландшафтних парків: 

  а) терасні - це парки зі сходами і терасами.Розташовані вертикально.

  б) французькі - це парки з алеями правильної геометричної форми.

  в) англійську - це парки з живописними природними композціями.

  г) мініатюрні сади - це садові композиції з використанням води, рослин, каміння.

4.Творче завдання.Намалювати будь-який об`єкт ландшафтного парку.

Наприклад:





  12 листопада для 7Б кл.

   Тема: Пам`ятка архітектури .

  Завдання 

  Переглянути відеоурок

 







 Працюємо над темою"Карнавал. Карнавальні  маски"

Карнавал - невід`ємна частина свят у різних народів.Його витоки сягають ще давньоримських свя на честь бога Сатурна.Найпопулярніші сучасні карнавали: у Ріо- де Жанейро, де близько 5 тисяч осіб змагаються у танцюванні самбо.На Вест- Індійському карнавалі у Нью Йорку збирається до 3 млн. осіб.Найбільші карнавали у Європі- Венеціанський,Римський Ліонський та інші.
       Особливістю карнавалу було одягання маски.Навіщо? Щоб бути невпізнаним, щоб вільно спілкуватись з людьми різних станів, щоб робити бешкети і ще з багатьох причин.

 В Київській Русі маски називали "личина", від слова "обличчя, лице".

На Венеціанському карнавалі маски поділяються на дві групи:ма


ски комедії дель Арте і класичні маски.Найпопулярнішою є маска Баута.Вона має незвичайну кутасу і жорстку форму. В поїднання з трикутним капелюхом, плащем і великим капюшоном Бауту у Венеції.

   Завдання для самоперевірки(надсилати не потрібно):

1. Історія карнавалу пов`язана з...

2.Мета маски....

3.В Київській Русі маску називали...

4.Найбільші сучасні карнавали...

5.Маска Баута має вигляд...

Комментариев нет:

Отправить комментарий