6-і класи

22 квітня

  Матеріал для дистанційного навчання

Тема : Малювання інтер`єру кімнати

Завдання

1.Переглянути відеоурок

2.Намалювати інтер`єр кімнати за  зразком





29 березня 

Матеріал для к.р. учнів сімейної форми навчання


     Вітраж (з фр. - скло)- це орнаментальна чи сюжетна композиція (у вікні чи дверях) їі різнокольорового скла чи іншого матеріалу, що пропускає промені світла.\

    Вітражі відносять до монументального мистецтва.

     Їх батьківщиною є Давній Рим, але розквіт цієї форми  мистецтва припадає на Середньовіччя.

     Вітражами переважно прикрашали релігійні споруди.


Завдання: переглянути відео, створити власний зразок вітражу.



Композиція-це два чи кілька предметів, обєднаних однією думкою.
Для створення осінньої композиції  доцільно використовувати різні кольори - теплі і холодні.
Теплі кольори - це червоний, жовтий, помаранчевий.

Холодні - синій, фіолетовий, білий.



20 березня

Матеріал для дистанційного навчання

Тема: Бонсай – мистецтво Японії

Бонса́й (яп. 盆栽, «рослина на таці») — мистецтво вирощування карликових дерев у невеликих посудинах.

Не кожне деревце в низькому контейнері — бонсай, японські традиціоналісти обмежують список видами: соснаялинаялівецькленазаліярододендрон.

Авторство ідеї бонсай належить Китаю. Існують різні думки з приводу дати започаткування цього мистецтва, за різними твердженнями початок своєї історії воно отримало близько 4000 років тому.  

Завдання
1.Переглянути  відео
2.Намалювати зразок бонсаю
з. Малюнок надіслати класному керівнику після канікул



6 березня 

Завдання для дистанційного навчання

Тема:Малювання композиції

Завдання

1.Переглянути відеоурок

2.З`ясувати поняття:

- що таке композиція

- її види

-елементи композиції

з- правила її малювання

        


3.Намалювати композицію за заразком у відео або власну





 26 лютого          

Матеріал для дистанційників

Завдання

1.Переглянути відеоурок                    



2.Переглянути зразки карикатур



3.Намалювати і надіслати карикатуру

малюнок надіслати на вайбер 096 4508 677


 27 листопада

 

                                  Матеріал для контрольної роботи

                                     для учнів сімейної форми навчання

 

Послідовність виконання малюнку:
  1. Намалюй форму голови, яка нагадує форму яйця;
  2. Проведи вертикальну вісь симетрії;
  3. Розділи відстань від маківки до підборіддя на дві рівних частини 
  4. проведи лінію очей;
  5. Проведи лінію волосся;
  6. Відстань від лінії волосся до підборіддя розділи на три частини;
  7. Отримали лінію очних впадин та  лінію основи носа;
  8. Горизонтальну лінію очних впадин розділи на п’ять частин; (кожна частина дорівнює довжини розрізу ока);
  9.         Намалюй ніс, брови та очі;
  10.         Розділи відстань між основою носа і підборіддям на три частини. Знайди лінію роту;
  11.         Намалюй губи;
  12.         Намалюй вуха, волосся, шию. Відкоригувати нижню частину.



31 жовтня 
Матеріал для дистанційників
Завдання 
1.Переглянути відео
2.Намалювати портрет людини






5 жовтня  Завдання для дистанційників


Тема: Зображення людини у русі.

                                              План

1.Найбільші суглоби в тілі людини.

 


 2.Механіка руху людини.

3."Золоте правило": пропорції тіла людини при русі не змінюються.

Завдання: розглянути відео з зображенням футбольного матчу чи боксерського поєдинку, спостерігати, як рухаються спортсмени, як працюють їхні  суглоби та м`язи.

       Намалювати людину у русі ( яка йде чи біжить) , використавши поради у відео та на малюнках. РОБОТИ НАДСИЛАТИ КЛАСНИМ КЕРІВНИКАМ









\
5 травня 
для учнів сіменої форми навчання



1.Що називають вершиною будівельного мистецтва Стародавнього Єгипту?
2.Що таке сфінкс?
3.Чому люди на давньоєгипетських скульптурах різного зросту?
4.Пояснити значення слова "канон".
5.Які архітектурні форми виникли у Стародавньому Єгипті?
6.Як єгиптяни перекладали слово "художник"?
7.Назвати 2-3 відомі піраміди.
8. Яку піраміду греки вважали одним із чудес світу?
9.Яких канонів ( правил) дотримувались єгиптяни у рел`єфних та живописних зображеннях людей?
10.Чому єгиптяпи вважали необхідним, щоб скульптура була схожою на живу людину?

Завдання 2
Намалювати малюнок у давньоєгипетському стилі (див. попереднє відео)





1 березня 
для дистанційників 
Тема:  Малюввання портрету







24 лютого 6В клас. Урок синхронний в гугл міт.
Тема: Ілюстрування японської поезії (хайку)

Зразок виконання:


2грудня 6а класhttps://meet.google.com/rsi-vssd-dgv
16 листопада 6в клас

15 листопада для 5а кл https://meet.google.com/iao-cnkr-tav
12 листопада для 6В кл.

Працюємо над темою"Карнавал. Карнавальні  маски"

Карнавал - невід`ємна частина свят у різних народів.Його витоки сягають ще давньоримських свя на честь бога Сатурна.Найпопулярніші сучасні карнавали: у Ріо- де Жанейро, де близько 5 тисяч осіб змагаються у танцюванні самбо.На Вест- Індійському карнавалі у Нью Йорку збирається до 3 млн. осіб.Найбільші карнавали у Європі- Венеціанський,Римський Ліонський та інші.
       Особливістю карнавалу було одягання маски.Навіщо? Щоб бути невпізнаним, щоб вільно спілкуватись з людьми різних станів, щоб робити бешкети і ще з багатьох причин.

 В Київській Русі маски називали "личина", від слова "обличчя, лице".

На Венеціанському карнавалі маски поділяються на дві групи:маски комедії дель Арте і класичні маски.Найпопулярнішою є маска Баута.Вона має незвичайну кутасу і жорстку форму. В поїднання з трикутним капелюхом, плащем і великим капюшоном Бауту у Венеції.

   Завдання для самоперевірки(надсилати не потрібно):

1. Історія карнавалу пов`язана з...

2.Мета маски....

3.В Київській Русі маску називали...

4.Найбільші сучасні карнавали...

5.Маска Баута має вигляд...




29 жовтня для 6Б,6Г,6Д
Тема : Малюємо нічний пейзаж
Завдання
1.Переглянути відеоурок
2.Намалювати нічний пейзаж




6д клас 18 жовтняhttps://meet.google.com/fhj-fmgt-rhj   

6г клас 18 жовтняhttps://meet.google.com/azu-zvfn-wnq

 14 жовтня 6а класhttps://meet.google.com/sng-ngzp-juy
11 жовтня для 6Б кл.https://meet.google.com/fpt-axie-hrz11 жовтня 6г клас



11 жовтня для 6,б,6Г,6Д кл.

Тема :Тематичний натюрморт

1. Переглянути відеоурок


2 Намалювати тематичний натюрморт

7 жовтня для 6 а https://meet.google.com/wou-umck-tmf

5 жовтня для 6 в кл https://meet.google.com/dph-vgvt-iar
https://meet.google.com/zpv-ymvx-mer4жовтня 6д клас
1 жовтня для 6в кл.
Тема: Вчимося передавати почуття (емоції)


1.Що таке емоції?


2.Вчимося розрізняти емоції. 
Поставте до кожної картинки відповідний номер емоції.

2.



3.Прослухайте
 Р.Вагнер "Політ валькірій"
( у міфології: валькірії - це войовничі дівчата)



4.За мотивами вашого сприйняття прослуханих творів намалювати малюнок.




24 вересня для 6Б,6Д, 6Г кл.

Тема: Натюрморт з геометричних фігур

    Натюрморт - це вид образотворчого мистецтва,
 що зображує розташування предметів у просторі.

1.Переглянути відео до теми уроку.






2.Практичне завдання:
-самостійно скомпонувати на площині (листку) кулю, конус, циліндр.
-розфарбувати фігури кольоровими олівцями


20 вересня для 6г кл.

Тема: "Мистецтво Стародавнього Єгипту"

Завдання1.Переглянути відео і відповісти на питання:

                            Відповіді надіслати на вайбер Ірини Никифорівни

                               в день проведення уроку не пізніше 15 год. 


1.Що називають вершиною будівельного мистецтва Стародавнього Єгипту?
2.Що таке сфінкс?
3.Чому люди на давньоєгипетських скульптурах різного зросту?
4.Пояснити значення слова "канон".
5.Які архітектурні форми виникли у Стародавньому Єгипті?
6.Як єгиптяни перекладали слово "художник"?
7.Назвати 2-3 відомі піраміди.
8. Яку піраміду греки вважали одним із чудес світу?
9.Яких канонів ( правил) дотримувались єгиптяни у рел`єфних та живописних зображеннях людей?
10.Чому єгиптяпи вважали необхідним, щоб скульптура була схожою на живу людину?

Завдання 2
Намалювати малюнок у давньоєгипетському стилі (див. попереднє відео)











20 вересня для6 б кл. https://meet.google.com/vjy-sbpy-cfq


19 вересня для 6 А кл.

Тема : З теорії мистецтва.Імпресіонізм


   Що таке імпресіонізм? (impression — враження) — мистецька течія у живописі, а також у літературі та музиці, яка виникла в 1860-х роках та остаточно сформувалася на початку XX століття у Франції. Засновники імпресіонізму — як і символізму, та експресіонізму — діяли на противагу реалізму (особливо неокласицизму, а також і натуралізму).

Найчастіше імпресіоністи зображують краєвиди або моменти життя великих міст, що стосується полотен сучасних майстрів. У процесі створення картин майстра наносять фарби мазками, сміливо використовуючи контрастні та проміжні відтінки.
16 вересня для 6а кл.https://meet.google.com/qbn-inma-gsn


9вересня для 6в кл.https://meet.google.com/bnp-xsdu-awg
Клод Моне Клод Моне (1840 – 1926) - знаковий твір «Імпресія. Схід сонця». Саме ця картина і дала назву групі імпресіоністів і цілого художнього напрямку


                              


Клод Моне "Враження.Схід сонця"



5 вересня 6г клас https://meet.google.com/sgj-ectk-qfs

5 вересня для 6дкл.https://meet.google.com/ybw-hupj-xei


      Контрольна робота

                           з образотворчого мистецтва

                          учениці 6 класу    Бровчук Софії

1.Автопортрет – це

а  намальований портрет

б  портет художника , виконаний ним самим

в   картина природи

2.Шарж –   це

а   портрет людини

б  графіті

в  комічне або дружнє зображення людини

 з зображенням найхарактерніших рис обличчя

3.Дати визначення декоративно – прикладного мистецтва.

4. Назвати види декоративно – прикладного мистецтва.

5. Що таке орнамент?

6.Назвати види мистецтв, що розвивались у Давній Греції.

 7.Назвати 2-3 відомі піраміди.

8.Які бувають   види орнаментів?

9. Що таке анімалістка?

10.Вказати відповідність між богами Давньої Греції і Давнього Риму

Юпітер               Гера

  Юнона               Посейдон

Нептун                Арес

Плутон            Зевс

                        Аїд





27травня  6В кл.

Тема "Будова природних форм.Птахи"

1.Запишіть визначення виразів: 

-анімалізм: жанр образотворчого мистецтва (від латинського animalus-тварина), який змальовує   тварин.

-художник-анімаліст-той, хто малює представників тваринного світу.

2.Птахи теж належать до тваринного світу. Як їх малювати?  

   Поради: роздивіться якомога більше малюнків чи фото із зображенням птахів, скажімо, качку, орла , пінгвіна. Що їх об`єднує? У першу чергу - це тулуб: він має овальну  форму, і це найбільша частина тіла птахів. Голова менша тулуба і має круглу чи овальну форму. Тепер про шию.Вона у співочих і хижих птахів коротка, а у воронових і чапель - довга і гнучка.

  Починаючи малюнок птаха,знайдіть в його фігурі два овали: більший  - тулуб, менший - голова.Намалюйте їх.Потім поступово додавайте деталі.

  ДЗ. 1.Роздивіться якомога більше малюнків чи фото із зображенням птахів

         2.Намалюйте обраного вами птаха.

           Картинка для зразка

 


6в клас 20 травняя https://meet.google.com/sys-hexp-ebo





6б клас 19 травня https://meet.google.com/tqb-rysq-shy






17 травня 6А і 6Г кл.
19 травня 6Б кл.
20 травня 6В кл.

Тема: Мистецтво Стародавнього  
Риму (2-й урок з теми)

Завдання

Переглянути відео і скласти усну розповідь про  культуру
 Стародавнього  Риму





10 травня для 6А і 6Гкл.

6 травня для 6 В кл.                 урок асинхронний

Тема: Мистецтво Стародавнього  
Риму

Завдання 
Переглянути відео і скласти усну розповідь про  культуру
 Стародавнього  Риму






29квітня для 6В кл. https://meet.google.com/rdd-swjs-rga


26 квітня і 3 травня для 6А і 6Б кл.
28 квітня і 5 травня  для 6Б кл.
29 квітня і 6 травня  для 6в кл.

Намалювати і здати малюнок (акція  "Мамо,  я бачу війну!")

Тема: Мистецтво Стародавньої Греції
 (тема розрахована на 2 уроки)

План
1.Культура  Давньої Греції.
2.Архаїчний, класичний, еліністичний періоди Давньогрецької культури.
3.Грецький живопис, скульптура, архітектура.
4.Цивілізація Стародавнього Криту


                                                       Завдання 
                                        Переглянути відео


    Записати у зошити:
  -види мистецтв, що розвивались у Давній Греції;
  -основні ордери храмів;
  -найзнаменитіші споруди стародавніх греків (4-5);
  -значення слів "курос" і "кора"
  -3-4 скульпторів та їх твори.


 



6В клас 22 квітня







19квітня 6г клас      https://meet.google.com/iet-xoas-xes

19 квітня для 6а кл.\https://meet.google.com/wmn-zfho-sia
Урок 12 квітня для 6А і 6Г кл.
Урок 14 квітня для 6Б кл.
Урок 15 квітня для 6В кл.

Тема:  Історія мистецтва. Вавілон і Асірія.

План
1.Культура Месопотамії
2.Особливості  мистецтва Вавілона і Асірії.

3авдання 
1.Переглянути відео




2.Намалювати малюнок у стилі месопотамського мистецтва(зразки).






8 квітня для 6Вкл. https://meet.google.com/jbw-jxze-bjs

5 квітня для 6Г кл.https://meet.google.com/fvv-jnzd-ina
5 квітня для 6А кл.https://meet.google.com/kia-dcaq-csm

Урок 5 квітня для 6А і 6Г кл.

Урок 7 квітня для 6 Б кл.

Урок 8 квітня для 6В кл.


Тема: "Мистецтво Стародавнього Єгипту"

Завдання1.Переглянути відео і відповісти на питання:

                            Відповіді надіслати на вайбер Ірини Никифорівни

                               в день проведення уроку не пізніше 15 год. 


1.Що називають вершиною будівельного мистецтва Стародавнього Єгипту?
2.Що таке сфінкс?
3.Чому люди на давньоєгипетських скульптурах різного зросту?
4.Пояснити значення слова "канон".
5.Які архітектурні форми виникли у Стародавньому Єгипті?
6.Як єгиптяни перекладали слово "художник"?
7.Назвати 2-3 відомі піраміди.
8. Яку піраміду греки вважали одним із чудес світу?
9.Яких канонів ( правил) дотримувались єгиптяни у рел`єфних та живописних зображеннях людей?
10.Чому єгиптяпи вважали необхідним, щоб скульптура була схожою на живу людину?

Завдання 2
Намалювати малюнок у давньоєгипетському стилі (див. попереднє відео)










Урок 29 березня для 6А і 6Г кл.
Урок 31 березня для 6Б кл.
урок 1 квітня для 6В кл.

Тема: Первісне мистецтво.

Завдання 1.
Переглянути відеоурок.


Завдання 2.Переглянути малюнки первісних людей.




 





Завдання 3. Переглянути мультфільм "Льодовиковий період"

Завдання 4. Намалювати малюнок тварин в стилі первісного мистецтва


24 березня для  6Б кл.  https://meet.google.com/xpj-anpp-nwz

22 березня для 6Г кл  .https://meet.google.com/vpx-jgmk-hit

22 березня для 6а кл.   https://meet.google.com/kxk-eitx-ohf
18 березня для 6в кл.https://meet.google.com/yew-ybdc-aam

15 березня    посилання для 6Акл.  https://meet.google.com/jeo-nyhv-tcd










  для 6 Г кл.   https://meet.google.com/zrg-xefi-ibm

для 6А кл.   https://meet.google.com/wzo-kwqm-wui

    

Урок 8 лютого 6А і 6Г клас

        10 лютого  6Б клас

         11 лютого 6В клас

  Тема: Декоративно - ужиткове мистецтво. "Килимок".

             План

1.Зразки та історія килимів

2.Орнамент та його види

Орнамент – це декоративна прикраса, яка складається з елементів, що ритмічно повторюються. 

Види орнаментів:

 - геометричний – складається з поєднання у кольорі геометричних елементів, які чітко чергуються   --             -рослинний – складається з рослинних елементів, декоративно стилізованих квітів, листя, гілок

   -зооморфний – зображеннями птахів, тварин, риб; антропоморфний – стилізоване зображення силуетів людей

    - предметний – зображення предметів побуту, знарядь праці, відпочинку, музичних інструментів               -каліграфічний – утворюється з окремих літер або елементів тексту

3.Зразки малювання килимків






Завдання: намалювати килимок.

https://meet.google.com/odq-xjvd-wxx   для 6В кл.4 лютого


Урок 4 грудня  6В клас

Тема: Зображення людини у русі.

                                              План

1.Найбільші суглоби в тілі людини.

 


 2.Механіка руху людини.

3."Золоте правило": пропорції тіла людини при русі не змінюються.

Завдання: розглянути відео з зображенням футбольного матчу чи боксерського поєдинку, спостерігати, як рухаються спортсмени, як працюють їхні  суглоби та м`язи.

       Намалювати людину у русі ( яка йде чи біжить) , використавши поради у відео та на малюнках






https://meet.google.com/xgx-rsmy-ubd для  6 В                         5.11.21

   

  Урок 4 листопада 6Б кл.

   Урок 2 листопада 6А і 6Г класи

Тема: Світло.Світлотінь.Тонований малюнок геометричних фігур.

Завдання: навчитись малювати об`ємні фігури.

Послідовність  виконання малюнку з нанесеннями світлотіней:

1.Звільнити площину стола біля джерела світла (вікна,лампи).

2.В довільному порядку розкладіть на столі предмети різної геометричної форми 

( яблуко, чашку тощо).3.Розгляньте, як освітлені предмети, як від них падає тінь, як змінюються кольори предметів в залежності вібосвітлення.

4.Починайте виконувати малюнок фарбами, кольоровими олівцями чи простим олівцем.


              Перегляньте відео, воно вам допоможе.













Урок 15 травня для 6а кл.

Тема "Архітектура міста"

Завдання : переглянути відео.



ДЗ.Намалювати адміністративну будівлю рідного міста




Урок 6б,6в,6г кл.5 травня

Тема:Прикладне мистецтво.Писанка.Крашанка.




Переглянути відео.

ДЗ.Намалювати Великодню композицію (вітальну листівку)


Урок 6а кл.26 квітня

Урок 6в,6б,6г кл. 28 квітня

Тема : Мистецтво Давньої Греції




Переглянути відео

ДЗ.Записати у зошити:
  -види мистецтв, що розвивались у Давній Греції;
  -основні ордери храмів;
  -найзнаменитіші споруди стародавніх греків (4-5);
  -значення слів "курос" і "кора"
  -3-4 скульпторів та їх твори.

 






https://meet.google.com/qys-zwid-mph для 6г кл.21 квітня

https://meet.google.com/wdi-ysqz-bcm для 6б кл.21 квітня


https://meet.google.com/peh-kdsw-bwp для 6в кл.

Урок 6а кл. 19 квітня.

 Урок 6б,6в,6г кл.  21 квітня

Тема: "Мистецтво Стародавнього Єгипту"

Завдання1.Переглянути відео і відповісти на питання:


1.Що називають вершиною будівельного мистецтва Стародавнього Єгипту?
2.Що таке сфінкс?
3.Чому люди на давньоєгипетських скульптурах різного зросту?
4.Пояснити значення слова "канон".
5.Які архітектурні форми виникли у Стародавньому Єгипті?
6.Як єгиптяни перекладали слово "художник"?
7.Назвати 2-3 відомі піраміди.
8. Яку піраміду греки вважали одним із чудес світу?
9.Яких канонів ( правил) дотримувались єгиптяни у рел`єфних та живописних зображеннях людей?
10.Чому єгиптяпи вважали необхідним, щоб скульптура була схожою на живу людину?

Завдання 2. 
Намалювати малюнок у давньоєгипетському стилі (див. попереднє відео)





Це посилання для 6г кл.7 квітня  https://meet.google.com/cxt-rnpf-ohi

Це посилання для 6б кл на 7 квітня   https://meet.google.com/fhh-qvpi-nre

Це посилання для 6в кл. на 7 квітня   https://meet.google.com/xdi-wbrr-pwc 

це посилання для 6а кл. на 5 квітня

1 частина уроку  https://meet.google.com/rkd-zkmm-hei

2 частина  малюнок "Меблі для казкових героїв"

ДЗ Закінчити малюнок

    

  Урок для 6а кл. на 29 березня

     Урок для  6в,б,г кл.на 31 березня

      Ми продовжимо роботу над видом образотворчого мистецтва – «Графіка».

-Що таке «графіка»? Це вид образотворчого мистецтва, який в перекладі із грецької

мови означає «пишу, креслю, малюю».

    А які ви знаєте види графіки?  Станкова, книжкова, прикладна, плакатна,

промислова.

                       Тема уроку - плакатна графіка

            Сьогодні ми  ознайомимося із поняттям «плакат» як особливим видом графічного мистецтва; будемо вчитися робити ескізи нескладних декоративно – шрифтових композицій;  розвиватимемо уміння використовувати художньо – виразні засоби плакатної  графіки.

    Адже плакат завжди віддзеркалює час і створюється ним. Він – супутник і точний

барометр суспільства.

          Плакат – графічне зображення, розраховане на миттєве  сприйняття глядачем. Основними ознаками плаката є чіткість і лаконізм форми,    інтенсивність кольорів, закличний короткий текст, пов’язаний із змістом  зображення.

-Плакати бувають різних видів: сатиричний, політичний, екологічний,  агітаційний, рекламний.

  Знаєте, ми прагнемо якнайкраще влаштувати наше життя на Землі, зберегти

природні багатства, флору і фауну, культурне середовище. Та з часом залишається

все менше місць, які мають свій первісний вигляд. Негативний вплив людини на

довкілля набув за останні століття глобального характеру і нерідко призводить до

невиправних руйнівних змін. Ми теж можемо внести свою частку у вирішення екологічних завдань. Давайте спробуємо привернути увагу своїми плакатами до вирішення екологічної проблеми.

 Зразок екологічного плакату:



    ДЗ Намалювати власний екологічний плакат.Підібрати влучний підпис до нього


     Посилання на урок 20 січня для 6г кл.https://meet.google.com/jts-gszq-yxt

Урок для 6в,6г,6б кл. на 20 січня

  Тема Кольоривий  і тоновий стан. Малюнок "Мій настрій в пейзажі".

  Що таке пейзаж? Це жанр образотворчого мистецтва, в якому об`єктом зображення є природа.Занотуйте це у зошит.

 Пейзаж для художника - це не фотографія. Це можливість передати своє ставлення, настрій і враження."Я почув лемент...Я писав хмари кольору крові, цей колір був, як лемент...". Так розповідав норвезький художник Е.Мунк про свою картину "Крик"



  Виконайте творче завдання: Роздивіться картину Е.Мунка "Крик" та різноманітні пейзажі.Постарайтесь зрозуміти: - настрій художника  - його ставлення до пейзажу - за допомогою яких засобів він передає свої емоції.

  Згадайте, які кольри називаються "теплими", а які  "холодними".Чому?

Які можливості дають художнику контрастні і нюансні кольори? (нюансні кольори -це відтінки одного кольору). Які можливості дає світло на картині?

 ДЗ.1.Намалюйте в кольорі зимовий пейзаж і попробуйте передати у ньому свій настрій.

       2. Перегляньте відео



-


Посилання для 6в кл. на 18 січняhttps://meet.google.com/sjp-msvn-iqv

https://meet.google.com/bhs-jmfu-itp   це для сьогоднішнього урокуhttps://meet.google.com/bhs-jmfu-itp



 Урок для 6А на 11 січня

  Для 6В,Б,Г на 13 січня


Працюємо над темою"Карнавал. Карнавальні  маски"

Карнавал - невід`ємна частина свят у різних народів.Його витоки сягають ще давньоримських свя на честь бога Сатурна.Найпопулярніші сучасні карнавали: у Ріо- де Жанейро, де близько 5 тисяч осіб змагаються у танцюванні самбо.На Вест- Індійському карнавалі у Нью Йорку збирається до 3 млн. осіб.Найбільші карнавали у Європі- Венеціанський,Римський Ліонський та інші.
       Особливістю карнавалу було одягання маски.Навіщо? Щоб бути невпізнаним, щоб вільно спілкуватись з людьми різних станів, щоб робити бешкети і ще з багатьох причин.

 В Київській Русі маски називали "личина", від слова "обличчя, лице".

На Венеціанському карнавалі маски поділяються на дві групи:маски комедії дель Арте і класичні маски.Найпопулярнішою є маска Баута.Вона має незвичайну кутасу і жорстку форму. В поїднання з трикутним капелюхом, плащем і великим капюшоном Бауту у Венеції.

   Завдання для самоперевірки(надсилати не потрібно):

1. Історія карнавалу пов`язана з...

2.Мета маски....

3.В Київській Русі маску називали...

4.Найбільші сучасні карнавали...

5.Маска Баута має вигляд...





Комментариев нет:

Отправить комментарий