22 квітня
Матеріал для дистанційного навчання
Тема : Малювання інтер`єру кімнати
Завдання
1.Переглянути відеоурок
2.Намалювати інтер`єр кімнати за зразком
29 березня
Матеріал для к.р. учнів сімейної форми навчання
Вітраж (з фр. - скло)- це орнаментальна чи сюжетна композиція (у вікні чи дверях) їі різнокольорового скла чи іншого матеріалу, що пропускає промені світла.\
Вітражі відносять до монументального мистецтва.
Їх батьківщиною є Давній Рим, але розквіт цієї форми мистецтва припадає на Середньовіччя.
Вітражами переважно прикрашали релігійні споруди.
Завдання: переглянути відео, створити власний зразок вітражу.
20 березня
Матеріал для дистанційного навчання
Тема: Бонсай – мистецтво Японії
Бонса́й (яп. 盆栽, «рослина на таці») — мистецтво вирощування карликових дерев у невеликих посудинах.
Не кожне деревце в низькому контейнері — бонсай, японські традиціоналісти обмежують список видами: сосна, ялина, ялівець, клен, азалія, рододендрон.
Авторство ідеї бонсай належить Китаю. Існують різні думки з приводу дати започаткування цього мистецтва, за різними твердженнями початок своєї історії воно отримало близько 4000 років тому.
6 березня
Завдання для дистанційного навчання
Тема:Малювання композиції
Завдання
1.Переглянути відеоурок
2.З`ясувати поняття:
- що таке композиція
- її види
-елементи композиції
з- правила її малювання
3.Намалювати композицію за заразком у відео або власну
26 лютого
Матеріал для дистанційників
Завдання
1.Переглянути відеоурок
2.Переглянути зразки карикатур
3.Намалювати і надіслати карикатуру
малюнок надіслати на вайбер 096 4508 677
27 листопада
Матеріал
для контрольної роботи
для учнів сімейної форми навчання
- Намалюй форму голови, яка нагадує форму яйця;
- Проведи вертикальну вісь симетрії;
- Розділи відстань від маківки до підборіддя на дві рівних частини
- проведи лінію очей;
- Проведи лінію волосся;
- Відстань від лінії волосся до підборіддя розділи на три частини;
- Отримали лінію очних впадин та лінію основи носа;
- Горизонтальну лінію очних впадин розділи на п’ять частин; (кожна частина дорівнює довжини розрізу ока);
- Намалюй ніс, брови та очі;
- Розділи відстань між основою носа і підборіддям на три частини. Знайди лінію роту;
- Намалюй губи;
- Намалюй вуха, волосся, шию. Відкоригувати нижню частину.
Тема: Зображення людини у русі.
План
1.Найбільші суглоби в тілі людини.
2.Механіка руху людини.
3."Золоте правило": пропорції тіла людини при русі не змінюються.
Завдання: розглянути відео з зображенням футбольного матчу чи боксерського поєдинку, спостерігати, як рухаються спортсмени, як працюють їхні суглоби та м`язи.
Намалювати людину у русі ( яка йде чи біжить) , використавши поради у відео та на малюнках. РОБОТИ НАДСИЛАТИ КЛАСНИМ КЕРІВНИКАМ
Завдання 2.
Працюємо над темою"Карнавал. Карнавальні маски"
Карнавал - невід`ємна частина свят у різних народів.Його витоки сягають ще давньоримських свя на честь бога Сатурна.Найпопулярніші сучасні карнавали: у Ріо- де Жанейро, де близько 5 тисяч осіб змагаються у танцюванні самбо.На Вест- Індійському карнавалі у Нью Йорку збирається до 3 млн. осіб.Найбільші карнавали у Європі- Венеціанський,Римський Ліонський та інші.
Особливістю карнавалу було одягання маски.Навіщо? Щоб бути невпізнаним, щоб вільно спілкуватись з людьми різних станів, щоб робити бешкети і ще з багатьох причин.
В Київській Русі маски називали "личина", від слова "обличчя, лице".
На Венеціанському карнавалі маски поділяються на дві групи:маски комедії дель Арте і класичні маски.Найпопулярнішою є маска Баута.Вона має незвичайну кутасу і жорстку форму. В поїднання з трикутним капелюхом, плащем і великим капюшоном Бауту у Венеції.
Завдання для самоперевірки(надсилати не потрібно):
1. Історія карнавалу пов`язана з...
2.Мета маски....
3.В Київській Русі маску називали...
4.Найбільші сучасні карнавали...
5.Маска Баута має вигляд...
Тема: "Мистецтво Стародавнього Єгипту"
Завдання1.Переглянути відео і відповісти на питання:
Відповіді надіслати на вайбер Ірини Никифорівни
в день проведення уроку не пізніше 15 год.
Завдання 2.
Клод Моне "Враження.Схід сонця"
5 вересня 6г клас https://meet.google.com/sgj-ectk-qfs
5 вересня для 6дкл.https://meet.google.com/ybw-hupj-xei
Контрольна робота
з образотворчого мистецтва
учениці 6 класу Бровчук Софії
1.Автопортрет – це
а намальований портрет
б портет художника , виконаний ним
самим
в картина природи
2.Шарж – це
а портрет людини
б графіті
в комічне або дружнє зображення людини
з зображенням найхарактерніших рис обличчя
3.Дати визначення декоративно – прикладного мистецтва.
4. Назвати види декоративно – прикладного мистецтва.
5. Що таке орнамент?
6.Назвати види мистецтв, що розвивались
у Давній Греції.
7.Назвати 2-3 відомі
піраміди.
8.Які бувають види орнаментів?
9. Що
таке анімалістка?
10.Вказати
відповідність між богами Давньої Греції і Давнього Риму
Юпітер Гера
Юнона Посейдон
Нептун Арес
Плутон
Зевс
Аїд
Тема "Будова природних форм.Птахи"
1.Запишіть визначення виразів:
-анімалізм: жанр образотворчого мистецтва (від латинського animalus-тварина), який змальовує тварин.
-художник-анімаліст-той, хто малює представників тваринного світу.
2.Птахи теж належать до тваринного світу. Як їх малювати?
Поради: роздивіться якомога більше малюнків чи фото із зображенням птахів, скажімо, качку, орла , пінгвіна. Що їх об`єднує? У першу чергу - це тулуб: він має овальну форму, і це найбільша частина тіла птахів. Голова менша тулуба і має круглу чи овальну форму. Тепер про шию.Вона у співочих і хижих птахів коротка, а у воронових і чапель - довга і гнучка.
Починаючи малюнок птаха,знайдіть в його фігурі два овали: більший - тулуб, менший - голова.Намалюйте їх.Потім поступово додавайте деталі.
ДЗ. 1.Роздивіться якомога більше малюнків чи фото із зображенням птахів
2.Намалюйте обраного вами птаха.
(тема розрахована на 2 уроки)
Урок 5 квітня для 6А і 6Г кл.
Урок 7 квітня для 6 Б кл.
Урок 8 квітня для 6В кл.
Тема: "Мистецтво Стародавнього Єгипту"
Завдання1.Переглянути відео і відповісти на питання:
Відповіді надіслати на вайбер Ірини Никифорівни
в день проведення уроку не пізніше 15 год.
Завдання 2.
для 6 Г кл. https://meet.google.com/zrg-xefi-ibm
для 6А кл. https://meet.google.com/wzo-kwqm-wui
Урок 8 лютого 6А і 6Г клас
10 лютого 6Б клас
11 лютого 6В клас
Тема: Декоративно - ужиткове мистецтво. "Килимок".
План
1.Зразки та історія килимів
2.Орнамент та його види
Орнамент – це декоративна прикраса, яка складається з елементів, що ритмічно повторюються.
Види орнаментів:
- геометричний – складається з поєднання у кольорі геометричних елементів, які чітко чергуються -- -рослинний – складається з рослинних елементів, декоративно стилізованих квітів, листя, гілок
-зооморфний – зображеннями птахів, тварин, риб; антропоморфний – стилізоване зображення силуетів людей
- предметний – зображення предметів побуту, знарядь праці, відпочинку, музичних інструментів -каліграфічний – утворюється з окремих літер або елементів тексту
3.Зразки малювання килимків
Завдання: намалювати килимок.
https://meet.google.com/odq-xjvd-wxx для 6В кл.4 лютого
Урок 4 грудня 6В клас
Тема: Зображення людини у русі.
План
1.Найбільші суглоби в тілі людини.
2.Механіка руху людини.
3."Золоте правило": пропорції тіла людини при русі не змінюються.
Завдання: розглянути відео з зображенням футбольного матчу чи боксерського поєдинку, спостерігати, як рухаються спортсмени, як працюють їхні суглоби та м`язи.
Намалювати людину у русі ( яка йде чи біжить) , використавши поради у відео та на малюнках
https://meet.google.com/xgx-rsmy-ubd для 6 В 5.11.21
Урок 4 листопада 6Б кл.
Урок 2 листопада 6А і 6Г класи
Тема: Світло.Світлотінь.Тонований малюнок геометричних фігур.
Завдання: навчитись малювати об`ємні фігури.
Послідовність виконання малюнку з нанесеннями світлотіней:
1.Звільнити площину стола біля джерела світла (вікна,лампи).
2.В довільному порядку розкладіть на столі предмети різної геометричної форми
( яблуко, чашку тощо).3.Розгляньте, як освітлені предмети, як від них падає тінь, як змінюються кольори предметів в залежності вібосвітлення.
4.Починайте виконувати малюнок фарбами, кольоровими олівцями чи простим олівцем.
Перегляньте відео, воно вам допоможе.
Урок 15 травня для 6а кл.
Тема "Архітектура міста"
Завдання : переглянути відео.
ДЗ.Намалювати адміністративну будівлю рідного міста
Урок 6б,6в,6г кл.5 травня
Тема:Прикладне мистецтво.Писанка.Крашанка.
ДЗ.Намалювати Великодню композицію (вітальну листівку)
Урок 6а кл.26 квітня
Урок 6в,6б,6г кл. 28 квітня
Тема : Мистецтво Давньої Греції
Переглянути відео
https://meet.google.com/qys-zwid-mph для 6г кл.21 квітня
https://meet.google.com/wdi-ysqz-bcm для 6б кл.21 квітня
https://meet.google.com/peh-kdsw-bwp для 6в кл.
Урок 6а кл. 19 квітня.
Урок 6б,6в,6г кл. 21 квітня
Тема: "Мистецтво Стародавнього Єгипту"
Завдання1.Переглянути відео і відповісти на питання:
Завдання 2.
Це посилання для 6г кл.7 квітня https://meet.google.com/cxt-rnpf-ohi
Це посилання для 6б кл на 7 квітня https://meet.google.com/fhh-qvpi-nre
Це посилання для 6в кл. на 7 квітня https://meet.google.com/xdi-wbrr-pwc
це посилання для 6а кл. на 5 квітня
1 частина уроку https://meet.google.com/rkd-zkmm-hei
2 частина малюнок "Меблі для казкових героїв"
ДЗ Закінчити малюнок
Урок для 6а кл. на 29 березня
Урок для 6в,б,г кл.на 31 березня
Ми продовжимо роботу над видом образотворчого мистецтва – «Графіка».
-Що таке «графіка»? Це вид образотворчого мистецтва, який в перекладі із грецької
мови означає «пишу, креслю, малюю».
А які ви знаєте види графіки? Станкова, книжкова, прикладна, плакатна,
промислова.
Тема уроку - плакатна графіка.
Сьогодні ми ознайомимося із поняттям «плакат» як особливим видом графічного мистецтва; будемо вчитися робити ескізи нескладних декоративно – шрифтових композицій; розвиватимемо уміння використовувати художньо – виразні засоби плакатної графіки.
Адже плакат завжди віддзеркалює час і створюється ним. Він – супутник і точний
барометр суспільства.
Плакат – графічне зображення, розраховане на миттєве сприйняття глядачем. Основними ознаками плаката є чіткість і лаконізм форми, інтенсивність кольорів, закличний короткий текст, пов’язаний із змістом зображення.
-Плакати бувають різних видів: сатиричний, політичний, екологічний, агітаційний, рекламний.
Знаєте, ми прагнемо якнайкраще влаштувати наше життя на Землі, зберегти
природні багатства, флору і фауну, культурне середовище. Та з часом залишається
все менше місць, які мають свій первісний вигляд. Негативний вплив людини на
довкілля набув за останні століття глобального характеру і нерідко призводить до
невиправних руйнівних змін. Ми теж можемо внести свою частку у вирішення екологічних завдань. Давайте спробуємо привернути увагу своїми плакатами до вирішення екологічної проблеми.
Зразок екологічного плакату:
ДЗ Намалювати власний екологічний плакат.Підібрати влучний підпис до нього
Посилання на урок 20 січня для 6г кл.https://meet.google.com/jts-gszq-yxt
Урок для 6в,6г,6б кл. на 20 січня
Тема Кольоривий і тоновий стан. Малюнок "Мій настрій в пейзажі".
Що таке пейзаж? Це жанр образотворчого мистецтва, в якому об`єктом зображення є природа.Занотуйте це у зошит.
Пейзаж для художника - це не фотографія. Це можливість передати своє ставлення, настрій і враження."Я почув лемент...Я писав хмари кольору крові, цей колір був, як лемент...". Так розповідав норвезький художник Е.Мунк про свою картину "Крик"
Виконайте творче завдання: Роздивіться картину Е.Мунка "Крик" та різноманітні пейзажі.Постарайтесь зрозуміти: - настрій художника - його ставлення до пейзажу - за допомогою яких засобів він передає свої емоції.
Згадайте, які кольри називаються "теплими", а які "холодними".Чому?
Які можливості дають художнику контрастні і нюансні кольори? (нюансні кольори -це відтінки одного кольору). Які можливості дає світло на картині?
ДЗ.1.Намалюйте в кольорі зимовий пейзаж і попробуйте передати у ньому свій настрій.
2. Перегляньте відео
-
Посилання для 6в кл. на 18 січняhttps://meet.google.com/sjp-msvn-iqv
https://meet.google.com/bhs-jmfu-itp це для сьогоднішнього урокуhttps://meet.google.com/bhs-jmfu-itp
Урок для 6А на 11 січня
Для 6В,Б,Г на 13 січня
Працюємо над темою"Карнавал. Карнавальні маски"
Карнавал - невід`ємна частина свят у різних народів.Його витоки сягають ще давньоримських свя на честь бога Сатурна.Найпопулярніші сучасні карнавали: у Ріо- де Жанейро, де близько 5 тисяч осіб змагаються у танцюванні самбо.На Вест- Індійському карнавалі у Нью Йорку збирається до 3 млн. осіб.Найбільші карнавали у Європі- Венеціанський,Римський Ліонський та інші.
Особливістю карнавалу було одягання маски.Навіщо? Щоб бути невпізнаним, щоб вільно спілкуватись з людьми різних станів, щоб робити бешкети і ще з багатьох причин.
В Київській Русі маски називали "личина", від слова "обличчя, лице".
На Венеціанському карнавалі маски поділяються на дві групи:маски комедії дель Арте і класичні маски.Найпопулярнішою є маска Баута.Вона має незвичайну кутасу і жорстку форму. В поїднання з трикутним капелюхом, плащем і великим капюшоном Бауту у Венеції.
Завдання для самоперевірки(надсилати не потрібно):
1. Історія карнавалу пов`язана з...
2.Мета маски....
3.В Київській Русі маску називали...
4.Найбільші сучасні карнавали...
5.Маска Баута має вигляд...
Комментариев нет:
Отправить комментарий